onko pettämistä

  • Viestiketjun aloittaja missä mennään
  • Ensimmäinen viesti
Jaa no
Onpa tooosi harvinaista!!! en ole koskaan kuullut että eri sukupuolta olevat työntekijät työmatkalla ollessaan ""joutuisivat"" nukkumaan SAMASSA HUONEESSA!

Tuohan olisi täysin ennenkuulumatonta käytöstä työnantajalta. Tuohon ei ketään työn puolesta voida velvoittaa!

Sorry vain mutta kiihkeä työsuhderomanssi on meneillään! Firman puolesta on varmasti järjestetty omat huoneet. Tai sitten ""työntekijät"" ovat järjestäneet yöpymisen itse ja veloittavat firmalta kulut matkalaskuna myöhemmin!

Siis ihan selvä homma! Mieti lähtisitkö itse työreisulle eri sukupuolen edustajan kanssa, siten että majoitus olisi järjestetty samaan huoneseen. TUSKIMPA vain.
 
missä mennään
reissuille lähdettiin ilman hotellivarauksia. mieheni on se pomo, joka asiat viime kädessä päättää. oli kuulema sovittu selvät pelisäännöt hotellin respassa. seksiä ei harrastettaisi. yhdeltä matkalta piti tulla illalla kotiin. väsytti vain niin kovasti, että hotelliin piti mennä ja sen naisen kanssa taas samaan huoneeseen. kotiin matkaa olisi ollut vain 100 km. nämä jutu tulivat ilmi, kun naisen aviomies soitti minulle pääsiäisenä ja kertoi asiat. tämä on vain niin helvetin vaikeaa.
 
Niin ja
Toinen on, että et varmasti jaa huonetta työn merkeissä miehen kanssa, jonka kanssa ei ole intiimiä suhdetta!

Tuskimpa lähdet toisen kuorsauksia kuuntelemaan, aamutakki päällä hyppimään suihkuun, vuorottelemaan paskomisvuoroista. Sopimaan vaatetusvuoroista, kihartamaan hiúksiasi suihkunraikkaana ja meikkailemaan jne jne.

Jos sama huone, on suhde intiimi!!!
 
Mies
Hei haloo, tään täytyy olla provo.
Tossa on niin monta ihmeellisyyttä mitä ei normaalissa elämässä katsota läpi sormien.
Eikä noin sinisilmäistä ihmistä voi olla vuonna 2005 suomessa.
 
On
Tuota noin, respassa ei ystävillä ole mitään syytä keskustella siitä onko seksiä vai ei. Sillä sellainen kysymys ei tule edes mieleen. Jos miehesi alainen ei työpaikan menettämisen pelossa uskalla pyytää omaa huonetta on sinunkin mietittävä millaisen miehen kanssa elät. Miksi nainen olisi miehelleen kertonut että ovat samassa huoneessa ellei taustalla olisi juuri valta (jota siis miehesi käyttää). Ehkäpä kuitenkin nainen jäi vain miehelleen kiinni ja miesi sitten soitti sinulle. Tosin jos hieman illalla juodaan viiniä ja rentoudutaan saattaapi homma lipsuakin...vaikkei se mielessä olisi ollut alunalkaen. Miksi edes rakentaa kiusauksille tilaisuutta? Uskon että miehesi on häntäheikki.
 
yks
Ymmärtäisin tuon ainoastaan säästökeinona, mutta jos miehesi ei voi ajaa kotiin 100 km, vaan jää mielummin naisen kanssa samaan huoneeseen yöksi, niin kummalliselta kuulostaa, eikä säästösyytkään mene enää läpi !

Outoa sekin, että kuulet asioista vasta jälkikäteen ja naisen mieheltä !

Samoin sekin on outoa, jos miehesi ja tämä nainen ovat jo respassa jutelleet, että seksiä ei sitten harrasteta ! Jos kyseessä olisi normaali työsuhde, niin tuollaista ei tarvitsisi edes sopia, kun se ei tulisi kummankaan mieleen !

Mies on sinun kanssasi siksi, että se nainenkin on varattu !

Voisit huviksesi kokeilla, jos teillä ei ole lapsia, niin ensi työmatkan aikana mene tämän naisen miehen luokse ""yökylään"". Eihän sinne ole pakko jäädä, mutta mene sinne ilalla kylään (=keskustelemaan asioista) ja pidät huolen, että miehesi saa tästä tietää. Voit tulla kahvien jälkeen kotiinkin, mutta anna miehen ymmärtää, että olit siellä pidempäänkin.

Seuraile tilannetta ja jos mies on mustasukkainen, epäilee teidän menneen sänkyyn, yms., tiedät varmasti, mitä he hotellihuoneessakin puuhailevat :)

Toisaalta, jos mies ja nainen haluaisivat pettää jäämättä kiinni, he varmasti tilaisivat eri huoneet ja hipsisivät salaa muilta näkemättä yöksi samaan huoneeseen.

Joten juttu ei välttämättä ole niin paha, kuin miltä kuulostaa ! Toivotaan parasta :)



 
Kyllä on
Et kai tosissasi usko miehesi kertomuksia, ovat ne niin läpinäkyviä. Mulle on nimittäin satuiltu myös ja en todellakaan usko enää mitään vaikka puhuttais tottakin. Jos niillä oli sata kilsaa kotiin ja otettiin sama hotellihuone, niin kyllä siellä mitä todennäköisemmin harrastettiin myös seksiä. Ja jos se ei ole vielä tapahtunut, niin varmaan pian tapahtuu.
 
pettänyt jo
kotiin matkaa olisi ollut vain 100 km.....? nämä jutu tulivat ilmi, kun naisen aviomies soitti minulle pääsiäisenä ja kertoi asiat. tämä on vain niin helvetin vaikeaa.

Siis oli VAIN 100 kilometriä kotiin päin?! ja heti pitää mennä hotelliin nukkumaan toisen naisen kanssa aivan kuin matkaa olisi vielä 1000 kilometriä!
ja jutusta ""tuli sattumalta ilmikö""? siis jos jutusta ei olisi tullut ilmi niin et ois vieläkään tiennyt että se sun mies on nussinut sitä naista jo? ja tämän takia ne hotelliin menikin...


Luuletko nyt ihan oikeasti ettei ne ole tehnyt mitään ja vain keskustellut? mitä toi äijä oikein luulee? pitää sua ihan idioottina!
älä ole sinisilmäinen ja usko miehen selityksiä! tommosta paskaa!!! :D
jos toi olisi ollut mun mies niin mä olisin kuristanut sen jo!
tommosta temppua ei mulle tehdä!
vain ,siis VAIN!!! 100 kilometriä matkaa kotia päin ja petturi menee hotelliin samaan huoneen nukkumaan kuin se huora kun ovat niin väsyneitä? ihan naurettavaa!
pannuthan ne jo ovat ,usko pois!
 
hei toi
oli hyvä - siis jos teillä on lapsia niin aina parempi. Soitat naisen miehelle ja sovitte, että tulette kaikki sinne yökylään tutustumaan iskän työkaverin perheeseen ;) ja siellä sitten muu perhe kahvittelette aamulla, kun vaimo tulee kotiin hih
 
juu ja
Jos ei ole intiimiä suhdetta käynnissä, niin tarviiko edes erikseen respassa sopia, ettei seksiä sitten harrasteta.

Voisinpa kuvitella oman työkaverini ilmeen, JOS JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ SAMAAN HUONEESEEN JOUTUISIMME, ja ilmoittaisin hänelle, et ""Muista sit, ettei seksiä täältä tipu!"" Hullunahan tuo pitäisi, kun ei ole muutenkaan mitään eroottisia viritelmiä todellakaan. XP
 
poika
Ei missän nimessä, on oltava tietyt rajat, mutta kyllä minä ainakin antaisin puolisoni tehdä vastaavia, koska luotan häneen sen että, tiedän mikä on homman nimi ?

Ja miä vanhemmat ja täten kokeneemmat ihmiset ovat sanoneet, vaihtelu virkistää pitkää parisuhdetta

Ja kyllä hyväksyisin seksinkin nipin napin
 
tee samoin?
No hyväksyykö puoliso teiltä saman? Hommatkaa nyt joku kaveri (puhukaa mukaan) ja menkää ja viettäkää sen kanssa yö hotellissa ilman seksiä.

Katsokaa mitä puoliso sanoo.
 
Halisuli
Oli se sitten pettämistä tai ei, niin ainakin, koska se loukkaa omaa puolisoa ja hänen tunteitaan, se on moukkamaista käytöstä omaa siippaa kohtaan.

Hyväksyisikö toinen saman sinulta?

Haluaisitko liiton, jossa molemmat voisitte vapaasti tehdä noin?

Ehkä teillä on niin erilaiset arvot ja rajat ettei suhde välillänne tule toimimaan, jos toinen hyväksyy tuon ja toinen ei.

Minä en hyväksyisi. Eikä kyllä miehenikään hyväksyisi vastaavaa minulta. Onneksi ajattelemme molemmat näin, muuten tämä homma ei toimisi.
 
Lalla
Tulee ihan mieleen toi keväinen kohu Karpelan Tanjasta ja Vanhasen Matista. Eikös ne kans parannelleet maailmaa aamuyöllä samassa hotellihuoneessa? Olisit nyt vähä paremman provon keksinyt, sä jäit kiinni...
 
missä mennään
tapanani ei ole kirjoitella täällä, enkä aikaisemmin ole täällä viestejä lueskellutkaan. heitin alkuperäisen kysymyksen linjoille ja olisin toivonut asiallisia kommentteja ja ehkä jopa keskustelua ulkopuolisten, puolueettomien, tuntemattomien ihmisten kanssa.

juttu ei valitettavasti ole mikään provo vaan totisinta totta.

jos linjoilla käy joku, jolla on samanlainen kokemus, olen halukas kuulemaan kokemuksestasi ja tekemistäsi ratkaisuista.

 

Yhteistyössä