Onko pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyvä

Vieras
Onko pettämistä,jos mies sanoo et saan mennä vieraisiin.Omasta mielestäni se on,mut olisin vaan kysynyt.Et jos menisin vieraisiin(mitä en ikinä tekis)ja 'jäisin'kiinni.Ni saako mieheni suuttua?Kun ensin itse yllyttää?

On muuten harvinaisen avarakatseinen se sinun miehesi. Itse jonkin asteisesta mustasukkaisuudesta kärsineenä (mies siis aina mustis jos nauroinkin jonkun kanssa liikaa oli sitten nainen tai mies) .
Olisin onnellinen tuollaisesta vapaudesta jos siis kohdalle osuisi. Mutta jos itse ei anna itselleen lupaa kokeilla, ei se kyllä luvilla tai ilman lupaa miksikään muutu. Tee siis niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Älä kokeile jos vähänkin tunnet että morkkis olisi tosi paha.
Sitten vasta kun korvien välissä tuntuu että on sujut oman haluamisensa kanssa - kokeile.

Älä onneton usko miehesi yllytystä. Se on ANSA. Vaimoni on sanonut samoin, mutta kyttää joka ainoan pienenkin asian, kuten minkä pituisia ja värisiä hiuksia mistäkin löytyy, montako lasia on likaisena, minkälaisia läiskiä lakanoilla, ym. ym.. loputtomiin. ÄLÄ LENNÄ LANKAAN, VARO, HÄN TEESKENTELEE!

Niin minäkin luulin,mut ei hänellä ole toista naista.Ei hän edes käy missään,mistä hän naisen löytäisi.Mut toi ""lupa""oli vitsi,kai.Hän vaan sanoo,et ei se värkki kulu,vaik joku muukin sitä ""lainaa"".

Tämä mies arvelee, että kaikki ovat potentiaalisia vieraissajuoksijoita ja on teoriassa asian hyväksynyt. Sitä en tiedä, onko hänellä käytännön kokemusta siitä, miltä kumppanin miehissä juokseminen hänestä tuntuisi.

Teoria ja käytäntöhän menevät joskus aika pahasti ristiin. (nimim. kokemusta on).

Mun ex antoi mun tehdä mitä vaan. Kuulostaa varmaan todella kivalta sellanen vapaus, mutta loppupeleissä siinä kävi niin, etten yksinkertasesti voinu kunnioittaa miestä, joka tolla tavalla antoi tehdä. Jotenkin tuntui siltä, että se oli niin epätoivonen, että pelkäs menettävänsä mut, jos en saanu tehdä mitä huvittaa. No lopulta menetti kuitenkin ja vielä miehelle, joka ei todellakaan antais anteeks saati hyväksyis minkäänlaista vieraissa juoksemista.

Olisin todella loukkaantunut, jos mieheni sanoisi että ""mene vapaasti kenen kanssa haluat, eihän se tavara siitä kulu.""

Todennäköisesti lähtisin lätkimään tuollaisen miehen luota.

Riippuu aivan sanoiko vitsinä vaiko tosissaan.

Itse olen siitä kummallinen että jo ajatus siitä että vaimo kävisi vieraissa kiihottaa. Luotan täysin vaimooni ja tiedän että hän ei ole koskaan minua pettänyt, enkä minä häntä. Juuri sen vuoksi ajatus siitä että vaimoni rakastelisi vieraan miehen kanssa on kutkuttava.

Tosin käytäntö ja teoria on niin eri asioita, että en usko että silti koskaan otan asiaa puheeksi, väärinymmärryksen vaara on liian suuri. Ja mistä sen tietää pystyisikö vaimo pitämään sitä pelkkänä seksinä, vai tulisiko siihen rakkaus mukaan. Ja sitä taas en sulattaisi.

Mutta ymmärrän kyllä miestäsi.

Meillä oli sama tilanne, mieheni sanoi että käy kokeilemassa vierasta.. en mennyt. Sitten sain tietää että sillä on suhde,joutui kertomaan minulle kun jäi teksti viestistä kiinni.

Yhteistyössä