Onko polarn o pyretin kuorihaalarit hyviä/ toimivia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pop"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pop"

Vieras
Esikoisen äitinä olen haalareiden kanssa vielä ihan hukassa (lapsi 2 v). Viime keväänä ja syksynä oli reiman vk-haalari ja oli muuten hyvä mutta puntit olivat liian pitkät vaikka hihat ja selän mitta oli sopiva. Nyt talvella on käytössä molokidsin haalari ja olen tykännyt, että on kaikinpuolin toimiva ja hyvät mittasuhteet. Vk haalareissa ei vain ollut mitään nättiä kuosia eli jotain muuta merkkiä täytyy katsella.

Polarn o pyretin sisävaatteista tykkään ja muistaisin jonkun sanononeen, että ko. Merkin haalarit ovat hyviä lyhyt jalkaiselle lapselle. Mutta pitävätkö vettä miten vai kastuuko heti läpi? Menevätkö heti rikki jostain? Ideana tuo irrotettava fleasevuori kuulostaa todella hyvälle, ei tarvitse erikseen pukea villahaalaria jos onkin vähän kylmempää joku päivä.

Muitakin haalareita saa suositella :)

On ne minusta olleet hyviä, pitävät vettä ja kangas on ollut kestävää. Mitoituksesta en niin osaa sanoa, meillä lapsi tasaisen pienikokoinen ja ehkä mitoitus on hiukan reilua..? Ovathan ne toki aika kalliita, ainakin omaan budjettiini. Minusta paras hinta/laatusuhde on Kappahlin Proxtec-vaatteilla, ovat vieläpä kivan näköisiäkin, eli suosittelen kokeilemaan!

On ne kestäviä ja hyviä. Itse tykkään syysmallista, siinä on irroitettava vuori. Pukemaan opettelevalle lapselle voi olla aika hankala. Sisävuori ja lahkeet on sellaista materiaalia ettei onnistu pukeminen helposti. Syksyn, kevään ja vielä yhden syksyn jälkeen puku lähtee eteenpäin käyttöön ihan ehjänä.

Yhteistyössä