Onko polttarit pakollinen juttu?

02.05.2008
993
0
16
Mainitsin tässä yks päivä parhaalle ystävälleni että mennään miehen kanssa vuoden sisällä naimisiin, ja hän heti siihen"jes, sitten päästäänkin pitämään sulle polttareita!!". Ja mä kun en missään nimessä halua polttareita, varsinkaan sellaisia joihin kuuluu jotan kaupungilla rymyämistä ja jotain myymistä tms. Joku sauna-ilta vois kuitenkin olla ihan jees.

Onko polttareista siis mahdollista kieltäytyä?? Niin ja kaasoa ja bestmania meille ei edes tule, pienet ja intiimit häät siis tulossa.

Totta PITÄÄ voida kieltäytyä ! Nehän on SUN polttarit. Mä peruisin hääkutsut välittömästi niiltä tyypeiltä jotka yrittää tunkea mut balleriinamekkoon pukeutuneena Espalle myymään kortsuja , se olis moro !

No hyvä että täällä on muitakin jotka aattelee näin kun minä =) Mutta joo täytyy tuon kaverin kanssa varmaan jutella että jos haluaa järjestää jotain niin sit vaikka ihan saunomaan tai ulos syömään. Meillä vaan on aina kaveripiirissä ollut aika raisuja noi polttarit, ja mä taas oon se porukan rauhallisin "hissukka". :ashamed:

Yhteistyössä