onko rakkautta ilman ikävää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa

Vieras
niin, onko se outoa että mieheni ei koskaan ikävöi minua? eikä ymmärrä jos ollaan oltu pitkä aika näkemättä ja sanon että mulla on ikävä sitä, ei se vaan tajua miks kaipaan sitä.

mä luulen ettei mies edes rakasta mua.

Ei kai hän kanssasi olisi, jos ei rakastaisi. Ehkä ukkosi tietää, että sinulla on kaikki hyvin, vaikka hän on toisaalla ja hänen mielensä on levollinen. Eikö ole aika itserakasta luulla, että kaikkien tunteet ovat samanlaisia kuin juuri sinun tunteesi?

Onko miehesi kuitenkin iloinen nähdessään sinut kun pitkän ajan jälkeen tapaatte? Ite asuin aikoinaan toisessa maassa vuoden verran enkä hirveästi kaivannut puolisoa mutta edelleen ollaan yhdessä ja rakastetaan toisiamme. Ehkä olen itse vähän tunneköyhä, mutta en usko että tuo merkkais sitä ettei miehesi rakasta sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja Dino:
Onko miehesi kuitenkin iloinen nähdessään sinut kun pitkän ajan jälkeen tapaatte? Ite asuin aikoinaan toisessa maassa vuoden verran enkä hirveästi kaivannut puolisoa mutta edelleen ollaan yhdessä ja rakastetaan toisiamme. Ehkä olen itse vähän tunneköyhä, mutta en usko että tuo merkkais sitä ettei miehesi rakasta sinua.

no se on sellanen normaali, ei poikkea mitenkään käytös siitä jos oltais nähty tuntia aiemmin..

Niin no, ei kaikki kaipaa. Toiset jopa nauttivat siitä omasta rauhasta. Mielestäni sit mennään vikaan kun siitä omasta rauhasta nauttii enemmän kuin toisen seurasta.

Tuli vaan mieleen että onko miehes oppinut vanhemmiltaan tuollaisen mallin miten tunteita näytetään/ollaan näyttämättä..? Onko ollu suhteen alkuaikoina jotenki vuolaampi näyttämään rakkauttaan/ikäväänsä? Vaikee tälleen tietty analysoida että mistä tuo johtuu.

Yhteistyössä