Onko reilua mieheltä?

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
On sitä mieltä, että mun pitäis lasten kanssa häipätä jonnekin joku viikonloppu, että sais pitää pikkujoulut työkamuilleen. Paikkoja on tasan yks minne mennä eli mun vanhempien luokse tuohon parin kilsan päähän. Ja mä nukun siellä tosi huonosti ja saan selän kipeäks mulle sopimattoman patjan takia. Ja mähän en oo pystyny pitämään mitään tyttöjen iltaa täällä kotona, koska mies EI SUOSTU olemaan lasten kanssa yötä oman äitinsä tykönä...

Ja arvatkaa kuka niiden pikkujoulujen jäljet sit siivois viikonlopun jälkeen :/

Meillä kyllä toinen aikuinen poistuu sopuisasti tytön kans takavasemmalle, jos toinen haluaa pitää kotona kemut kavereilleen. Viime jouluna meillä oli tyttöjen pikkujoulut täällä meillä, ja mis meni koko viikonlopuksi koirien ja tytön kans mummolaan.
Ja tarpeen tullen minä lähden myös omien vanhempieni luo.

Anteeksi mutt siis kuinka? Mies ei suostu yöpymään lasten kanssa mummolassa mutta sun pitäisi, ja pikkujoulujen ajaksi häätäisi sut muualle: etkö sä voi olla osa niitä pikkujouluja?

Jos toi toimis molemin päin niin ei siinä sit mitään. eli sanot miehelles, että sillä ehdolla, että saat seuraavana viikonloppuna pitää pikkujoulut tyttöjen kesken teillä. Ja vannotat et siivoo itse jälkensä pikkujoulujen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Anteeksi mutt siis kuinka? Mies ei suostu yöpymään lasten kanssa mummolassa mutta sun pitäisi, ja pikkujoulujen ajaksi häätäisi sut muualle: etkö sä voi olla osa niitä pikkujouluja?

Ilmeisesti en, koska muidenkaan vaimot eivät osallistu. En kuulemma muka jaksaisi heidän juttujaan. Ite kyllä luulisin, että jaksan, koska aikasta paljon kaikkee soopaa männä vuosina oon kuunnellu kännisten jaarittamana :D

Mä kyllä kysäsin jo, että jos voisin jäädä, kun ei mulla itellä edes oo mitään pikkujouluja. Mutta ei kai halua mua sinne, kun keksi syitä, miks mä en jaksais/vois siellä olla...

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Jos toi toimis molemin päin niin ei siinä sit mitään. eli sanot miehelles, että sillä ehdolla, että saat seuraavana viikonloppuna pitää pikkujoulut tyttöjen kesken teillä. Ja vannotat et siivoo itse jälkensä pikkujoulujen jälkeen.

:wave: näin.. ei siinä mitään jos haluaa pitää äijä illan muttta sitten pitää myös suostua että sä pidät tyttöjen illan.

meillä kyllä pidetään ihan yhteiset pikkujoulut kavereille

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

Ilmeisesti en, koska muidenkaan vaimot eivät osallistu. En kuulemma muka jaksaisi heidän juttujaan. Ite kyllä luulisin, että jaksan, koska aikasta paljon kaikkee soopaa männä vuosina oon kuunnellu kännisten jaarittamana :D

Mä kyllä kysäsin jo, että jos voisin jäädä, kun ei mulla itellä edes oo mitään pikkujouluja. Mutta ei kai halua mua sinne, kun keksi syitä, miks mä en jaksais/vois siellä olla...

Just, mä en tajua. Mutta onneksi ei tarvikaan.
:|

No aika paha mieli mullakin kieltämättä on. Nimittäin lähimpään viiteen vuoteen en oo ollu yksissäkään pikkujouluissa, aina vaan lasten kanssa kotosalla. Miehellä sen sijaan on ollu 1-2 joka vuosi ja mihinkään niistä ei kuulemma naisia oteta. Tai ei ainakaan halua mua sinne "pilaamaan omaa iltaansa". Nämä sanat on kuultu joskus päin naamaa, ei kylläkään tällä kertaa.

On sitä mieltä, että mun pitäis lasten kanssa häipätä jonnekin joku viikonloppu, että sais pitää pikkujoulut työkamuilleen. Paikkoja on tasan yks minne mennä eli mun vanhempien luokse tuohon parin kilsan päähän. Ja mä nukun siellä tosi huonosti ja saan selän kipeäks mulle sopimattoman patjan takia. Ja mähän en oo pystyny pitämään mitään tyttöjen iltaa täällä kotona, koska mies EI SUOSTU olemaan lasten kanssa yötä oman äitinsä tykönä...

Ja arvatkaa kuka niiden pikkujoulujen jäljet sit siivois viikonlopun jälkeen :/

:o Nyt jouduin ällistymään! Ajaako joku mieheksi itseään tituleeraava perheensä juhlimisen ajaksi pois kotoa? Käsittämätöntä! Jos on varaa porukalla juhlia niin menee ja vuokraa vaikka mökin saunoineen-tai hotellista saunapuolen! Ja kaikki ukot osallistumaan, eikä vain yksi. Hullu, hullu maailma! :headwall:

No aika paha mieli mullakin kieltämättä on. Nimittäin lähimpään viiteen vuoteen en oo ollu yksissäkään pikkujouluissa, aina vaan lasten kanssa kotosalla. Miehellä sen sijaan on ollu 1-2 joka vuosi ja mihinkään niistä ei kuulemma naisia oteta. Tai ei ainakaan halua mua sinne "pilaamaan omaa iltaansa". Nämä sanat on kuultu joskus päin naamaa, ei kylläkään tällä kertaa.

No siinä tapauksessa en varmaan periaatteessa suostuisi poistumaan kotoani... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:

No siinä tapauksessa en varmaan periaatteessa suostuisi poistumaan kotoani... :xmas:

Niin... Ei kai se mua uloskaan kantais. Mutta varmaan saisin kuulla asiasta vielä moooonta kertaa, että kuinka itsekäs ja joustamaton olen :whistle:

Niin... Ei kai se mua uloskaan kantais. Mutta varmaan saisin kuulla asiasta vielä moooonta kertaa, että kuinka itsekäs ja joustamaton olen :whistle:

No mikäs mies sitten on? :whistle:

[

No mikäs mies sitten on? :whistle: [/quote]

Varmaan omasta mielestään jälleen kerran täysin oikeassa :saint: Koska hänhän EI VOI olla väärässä tmv.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mä suostuisin, jos pääsisin etelänlomalle sillä aikaa. Neuvottele kunnon ehdot!! Esim. miehellesi siivousvuoro kahdesti viikossa juhannukseen asti.

Hei ei meillä toimi noin tää homma. Se vaan olis niinkun miehinen oikeus pitää juhlat ja mun olla lasten kaa (kuten aina muulloinkin). Ja kun näkis ton siivoavan edes kerran kuussa, niin olis aika ihme...

Yhteistyössä