Onko reissuhommissa olevat miehet (tai raksamiehet yleensäkin) aina pettäjiä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petetty

Vieras
Olen tullut tuntemieni reissuhommia tekevien miesten ja muutenkin rakennushommissa olevien miesten perusteella siihen tulokseen, että he ovat lähes poikkeuksetta uskottomia vaimoilleen. Ymmärrän kyllä, että sellaisessa ukkoporukassa härskitkin jutut lentää.... mutta aina se ei jää vain juttujen tasolle, vaan miehuutta osoitetaan myös toteuttamalla käytännössä härskit jutut -vieraiden naisten kanssa.

Kokemusta tästä on; reissuhommia tehneen toisena naisena ja raksamiehen petettynä vaimona :(

Siis puhutaanko me nyt raksamiehestä vai reissuammateista yleensä?

Mun mies on reissutöissä, ja tunnen siltä alalta monta muuta miestä sekä naista ja pakko on sanoa, että suurimmalla osalla on salarakas jossain muodossa oman kumppaninsa selän takana. Ikävä kyllä.

Silti luotan ja uskon että omalla miehelläni ei ole, eikä tule.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Siis puhutaanko me nyt raksamiehestä vai reissuammateista yleensä?

Mun mies on reissutöissä, ja tunnen siltä alalta monta muuta miestä sekä naista ja pakko on sanoa, että suurimmalla osalla on salarakas jossain muodossa oman kumppaninsa selän takana. Ikävä kyllä.

Niin no näistä rakennusalan ihmisistä minä nyt puhun, mutta voihan tosiaan muissakin reissuammateissa olla näitä salarakkaita....

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti:

No niin minäkin sokeasti luotin ja uskoin. Mutta ei uskokaan auttanut :(

Sä et pysty millään lannistaan mua tässä asiassa, voit yrittää vaikka lopun päivää. Mutta tätä luottoa ei muuta mikään, ennenkö toisin todistetaan. :D

Silloin on ainakin helpompi pettää,kun on pois kotoa jatkuvasti. Tilaisuus voi tehdä tepposet.
Toki pettämiselle on aina moniakin syitä.
Mutta jep, minun mieheni piti salasuhdetta aikanaan kun oli kaukana kotoa töissä.
Asiasta on päästy yli, vaikeaa se oli kyllä.
Olitko petetty ensin tuo toinen nainen, sitten petetty? Jos niin, ehkä paha sai palkkansa, ja saat tuntea miltä tuosta miehen vaimosta tuntui?
Vai annoitko vahingon kiertää?

Minun mieheni ei ainakaan ole kiinni jäänyt :D Tekee reissuhommia.
Minä luotan sokeasti kunnes toisin todistetaan, samahan se on miehelläkin eli mistäs voi varmuudella tietää mitä minä täällä öiseen aikaan touhuan?

En usko että tämän viikon reissuun mies olisi intoa piukassa pakannut laskettelukamoja mukaan jos ei iltoja rinteessä viettäisi tai ostelisi/lainailisi dvd-boxeja jos ei niitä ehtisi katsella jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti:

No niin minäkin sokeasti luotin ja uskoin. Mutta ei uskokaan auttanut :(

Sä et pysty millään lannistaan mua tässä asiassa, voit yrittää vaikka lopun päivää. Mutta tätä luottoa ei muuta mikään, ennenkö toisin todistetaan. :D

Meillä reissuhommia tekevä raksamies ja ei ole koskaan mua pettänyt 16 vuoden aikana!! Ja tää on faktaa... mä tosin olen pettänyt ja sitä kriisiä läpi käyty ja nyt siitä selvitty : (

Yhteistyössä