Onko rintojen koolla väliä miehille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niina"

Vieras
Baarissa ollessa kaikki miehet kerääntyvät iso tissisten naisten luo ja minä jään yksin nyhjöttämään nurkkaan. Minulla ei oikeastaan ole rintoja, koska ne ovat niin olemattomat. Käytän harvoin liivejä, koska en koe tarvitsevani niitä. Muutaman kerran miehet ovat kommentoineet, että olen liian luinen ja ettei minulla ole tissejä. Satuttaa kuulla tuollaista, vaikka yritän olla välittämättä.

Varmaan joillekin ja joillekkin ei. Ja toiset varmaan tykkää isoista ja toiset pienistä ja loput jostain siitä väliltä. Se vaan voi olla että jos on baarista hakemas seksiseuraa niin sellainen nainen jolla on tissit "tyrkyllä" vaikuttaa lupaavammalta ku muut...

Baari nyt ei välttämättä ole se kaikkein paras paikka tutustua miehiin muutenkaan. Äläpä ota itteesi, se nyt vaan menee niin että känniapinalauma on hurmoksessa kun tiskiin isketään saatanan isot tissit.

• Tykkää
Reactions: hipsterström
On myös sellaisia, jotka tykkää pienistä rinnoista :) Ei mullakaan ole tissejä, mutta olen törmännyt muutamaan mieheen, jotka on olleet ihan liekeissä mun kropasta, siis todella todella innostuneita! Eikä yksikään ole huomauttanut rintojen olemattomuudesta tai kylkiluurivistä. Seksikkyys ei ole rinnoista tai kropasta kiinni, se tulee ihmisestä sisältä - sä tarviit vaan itseluottamusta! Tsemppiä! :)

Isot tissit kiinnittää huomion, sille nyt vaan ei voi mitään. Mutta ei niiden koolla mitään todellista merkitystä ole. Jos baarissa ei millään löydy seuraa niin kyllä se voi johtua jostain ihan muusta kuin tisseistäsi.

Tunnen yhden miehen, jonka vaimolla oli isot tissit. Seuraavan hoidon bosat oli normaalit. Nyt tän viimisen löydön, avokin, rinnat on kokoa AA.
Joten, luulen, et muut asiat painaa vaakakupissa enempi, ku kuppikoko.

Laita liiveihin täytettä baariin mennessä, jos luulet sen tuovan autuuden.
Itse pähkäilen rintojen pienennysleikkaukseen menoa... Tosin en ole koskaan kokenut saavani minkäänlaista positiivista huomiota isoista rinnoista. Ällöttäviä huomautuksia kylläkin.

Kyllä mulla mies on. Ollu jo 8-vuotta. Tissit on olemattomat. Tälläkin hetkellä tiedän jopa kolme kundia, jotka ovat musta kiinostuneita. Tuskin ne tissit moniakaan oikeasti kiinnostaa.

[QUOTE="Data";28696469]Ei kukaan mies oikeasti halua pienitissistä naista. Terhakkaat ja pystyt c kupin ryntäät on optimi. Roikkuvia kärpäslätilä... joo, kiitos ei.[/QUOTE]

Ai jaa??? Sitten en kai ole mies.
Jostain syystä meikäläisen hurmaamiseen vaaditaan jotain ihan muuta kuin tissit. Ja toisaalta hurmaavan naisen tissit ovat aina olleet vallan ihastuttavat, koosta riippumatta.

[QUOTE="Pieras";28696510]Ei jumangegga! Miestäkö varten naisen pitäis silpoo itteensä ja elää epämukavien tekotissien kanssa.[/QUOTE]

Juu, miesten takia naiset tekevät mitä tahansa näyttääkseen kauniimmilta kuin mitä oikeasti ovat.

Mun mies sanoi mulle joskus, ettei hänelle ole tissien koolla väliä, kunhan ne on aidot. Kun ruettiin seurustelemaan mun kuppikoko oli a ja nyt kahden muksun jälkeen d. Ja ihan samalla tavalla kuulema tykkää niistä. :D

[QUOTE="vieras";28696549]Mun mies sanoi mulle joskus, ettei hänelle ole tissien koolla väliä, kunhan ne on aidot. Kun ruettiin seurustelemaan mun kuppikoko oli a ja nyt kahden muksun jälkeen d. Ja ihan samalla tavalla kuulema tykkää niistä. :D[/QUOTE]

Miten ne on noin paisuneet?

No jos noin paljon häiritsee, niin osta topatut liivit! Itse näin neljättä odottavana olen todella ylpeä pienistä rinnoistani. Ne saa kätevästi ryhtiin kunnon liiveillä (push-up, kokotoppaus ym.) mutta näytän kuitenkin nuorekkaalta ja "siistiltä", kun ei mikään roiku. Ja ikinä en suostuisi leikkauspöydälle tissien takia. Jos vaikka tulisi ero ja uusi suhde olisi mahdollista rakentaa vain tisseihin perustuvaan huomioon, niin suhde saisi kyllä jäädä vaikka loppuelämäksi. Hoitelisin lapsia ja liimailisin vaikka valokuvia.

Yhteistyössä