Onko robotti-imureista mihinkään?

Keep calm and carry on

Aktiivinen jäsen
09.04.2011
2 393
0
36
Mietin tässä mikä helpottaisi arkea jatkossa ja mieleen tulivat nuo pienet pyöreät imurit. Kenen kodista löytyy ja miten toimii? Ajattelin, että tuollainen kävisi sellaiseen ylläpitosiivoukseen normaali siivousten välissä.

Mulla on tavallaan samaa tilaa (ei ole kynnyksiä) keittiö, olohuone, ruokahuone ja eteinen/käytävät, mutta korkeiden kynnysten takana kolme makuuhuonetta. Ilmeisesti näihin imuri ei pääse yksikseen? Lisäksi yläkerrassa yhtä tilaa oleva huone, jossa tietenkin rappuset. Onko liian hankala koti robotti-imurille?

Kokemukset hyvässä ja pahassa ovat tervetulleita.

omituisia härveleitä. imppaavat varmaan kaikki tarpeellisetkin jutut mitä on lattialle unohtunu. :O

joo, ei ole kokemuksia eikä tule. jotkut jutut vaan pitää tehdä ihan itse. :D

Googlaa, ja lue kokemuksia. Kyllä uskon että ihan ok juuri noihin tiloihin missä ei ole kynnyksiä. Hauskahan tuol olisi ja hyödyllinenkin vielä, että jos on rahaa niin osta pois. :)

[QUOTE="niin";24947265]ja sitten kun akut pitää uusia, niin maksavat maltaita.Yksi kavei uusi juuri robottiimuriin akut 2 kpl ja maksoi 390€.[/QUOTE]

Mitähän se itse imuri on maksanu, mietin vaan että oliskohan tullu edullisemmaks ostaa uus robotti? :whistle:

Juu, ja maailma tuhoutuu tälläsellä menolla...:ashamed:

Kaverilla oli, koirankarvat ja lisänä kissankarvat =ei toimiva yhdistelmä :D
Yritti myydä meille (ei edes se halvin malli)
otin sitten koeajoon muutamaksi päiväksi ja niin meni pikkutytön hiuspampulaa ym barbin kenkää imuriin :(
Joten ei toimi meillä kun lapset noin pieniä että tavarat lojuu ties missä.

Kaverilla oli, koirankarvat ja lisänä kissankarvat =ei toimiva yhdistelmä :D
Yritti myydä meille (ei edes se halvin malli)
otin sitten koeajoon muutamaksi päiväksi ja niin meni pikkutytön hiuspampulaa ym barbin kenkää imuriin :(
Joten ei toimi meillä kun lapset noin pieniä että tavarat lojuu ties missä.

Meillä ei ole kotieläimiä. Ajattelin myös, että jos tuollainen pörrää lattialla, poika keräisi legonsa paremmin talteen :whistle:

Yhteistyössä