Onko Salkkarit elämää suurempi juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onja

Tunnettu jäsen
12.04.2012
2 785
596
113
Länsi-Sipoo
Outoa oudompi kuulemma olen. En koskaan ole kasonut Salkkareiden yhtäkään jaksoa . En koskaan. En ikinä. Ohimennen on silmien ohi surffatessa vaan vilahtanut. En tiedä yhdenkään roolihenkilön nimeä, en mitään, enkä välitäkkään.

Kauan, kauan sitten seurasin Kotikatua silloin kun ne pyöri siellä bensiksen nurkilla ja Johanneksen kirkon lähettyvillä. Mutta sekin jäi.

Varmasti olen yhteiskunnasta syrjäytynyt, rappiolle menevä saamattomuus.

Outoa oudompi kuulemma olen. En koskaan ole kasonut Salkkareiden yhtäkään jaksoa . En koskaan. En ikinä. Ohimennen on silmien ohi surffatessa vaan vilahtanut. En tiedä yhdenkään roolihenkilön nimeä, en mitään, enkä välitäkkään.

Kauan, kauan sitten seurasin Kotikatua silloin kun ne pyöri siellä bensiksen nurkilla ja Johanneksen kirkon lähettyvillä. Mutta sekin jäi.

Varmasti olen yhteiskunnasta syrjäytynyt, rappiolle menevä saamattomuus.
määpäs tiiän kaks ismon aj aki nikkisen en oo kyl enään varmaan kymmeneen vuoteen kattonu jasookaan mut silloin tuli katottuu joka jakso . ollaan siis rappiolla molemmat :)

En mä tiedä onko se elämää suurempi muta tosi tärkee. Mun vanhin tyttö on ulkomailla ja ainoa mitä se suomesta kattoo on salkkarit. Kiitos kaikille niille jotka lataa salkkarit youtubeen koska se helpottaa niin monen elämää. Mä en taida tuntea ketään joka ei katsois salkkareita. Tosi outoa että voi olla joku ei ole ees katsonut.

Yhteistyössä