Kiira: Kysyit että kenen naisen hermot kestää tuota mitä miehes tekee...Niin kauan ku miehes ei sano "exälleen" suoraa, että haluaa vain sut eikä exää, niin niin kauan exä elättelee toiveita siitä, että mies tulis järkiinsä ja valitsis kuitenki sen eikä jotain uutta. Meillä ainakin vasta sitten exä tajus missä mennään kun kuuli kenen mun lapsi on. Vaikka ne oli jo aikoja sitten eronnu, vieläpä ihan sovussa, ja exä tiesi, että mies oli välillä meillä yötä, niin silti päästi miehen aina kun mies vaan halus takasi.
Kun kysyin mieheltä sillon aluksi ku se ite ihan selvästi kertoi mulle haluavansa olla mun kanssa, että miksi ei eroa avovaimostaan, niin syy oli alkuun se, että niillä on raha-asiat sekaisin, sit ku ne saadaan kuntoon niin ne eroaa, sitte syyksi tuliki se raskaus, sitte se, ettei exä vaan synnytä etukäteen sen takia, että kuulee totuuden ja sen jälkeen syyksi tuli se, että mies ei sais enää tavata lapsiaan jos exä sais tietää totuuden...Eli siis tekosyitä aina löytyy...
Jos miehes pelkää sitä, että jos nyt kertoo susta exälleen niin asiat liittyen lapsiin ja taloon vaikeutuu, niin tottakai ne vaikeutuu, mutta varmasti ne vaikeutuu huomattavasti enemmän ku exä huomaa, että mies on valehdellu sille. Näin kävi ainakin meille, olin tän miehen exän kans ihan hyvää kaveria, hoidin jopa sen lapsia, vaikka exä siis tiesikin, että mies aina välillä yöpyy meillä, yhdessä sitte haukuttiin miestä, että kuinka vaikea tapaus se on...Ja nyt siis exä on vannonut, että mä en tule ikinä näkemään niitä kaksosia, enkä oo vielä kyllä kertaakaan nähnykään, ja lapset on nyt siis puolitoistavuotiaita...ja vannoin myös, että mies ei tuu koskaan samaan lapsia luokseen...