Hae Anna.fi-sivustolta

Onko sattunut muille

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Unen viejä, 13.11.2020.

1. Unen viejä Vierailija

Kysynpä tuntuuko tutulta?

Pari viikkoa sitten nukkumassa ollessa, siinä unen ja valveen rajamailla kun tuntee kehon ja kuulee oman hengityksen kävi näin.
    Kaikki muu tietoisuus hävisi mutta olin ikäänkuin kokonaan aivoissani. Ne olivat valtavan kirkkaassa valossa, suhteellisen suuret ja tunsin että ymmärsin hetkellisesti kaiken aivan kirkkaasti ja selvästi.
    Palasin takaisin tietoisuuteen, tunsin kehon ja muut ympärillä kunnes hetken päästä tilanne uusiutui.
    Se ei ollut millään tavalla epämiellyttävää, kaikki oli vaan valtavan miellyttävän kirkasta ja ikäänkuin tiesin kaiken.

Äsken heräsin koska hetkeä aiemmin tilanne oli toistua mutta sitten se hiipui.

En ole nauttinut mitään päihteitä enkä lääkkeitä, onko kellekään muulle tapahtunut tätä?

2. vierailija Vierailija

Minulle on tapahtunut samanlaista unessa ja tiedän mitä tarkoitat.

3. Ap kiittää Vierailija

Ok. Hyvä tietää, kiitos!

4. vierailija Vierailija

kuvailit yhden tietoisen heräämisen tiloista. olet tuona hetkenä ollut 100% läsnä hetkessä ja sen vuoksi tietoinen mielesi pääsi ns. suoran läpi. Jotkut luulevat, että tuossa on kyse valaistumisesta, ei ole, vaikkei sillä mitään väliä ole. Onnittelut kuitenkin. Nyt tiedät mikä on se tila ja miltä se "tuntuu", kun on 100% läsnä ja mieli saa levätä.

5. Ap vastaa Vierailija

Ok. Ei se huono olotila ollut lainkaan, kokisin mielelläni uudestaan. Nyt käyttäisin sen katsomalla pari muutakin asiaa jotka mieltä painaa.

6. vierailija Vierailija

Olen tuo ensimmäinen vastannut. Minulla oli niin, että siinä tilanteessa tiesin miten kaikki toimi ja miksi. Aivan ihmeellinen ja helpottava tunne. Se antaa toivoa että tässä maailman menossa kaikesta huolimatta on jotain mieltä. En saanut pitää tietoisuutta, vaan se liukui saavuttamattomiin. En usko kenenkään maapallolla elävän omaavan ko. mielentilaa.

7. Ap vastaa Vierailija

Tuo oli hyvin ilmaistu. Juuri näin.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri