Onko se Miihkaili Jaksoni elossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
Häirihtee kun oli joku tv-ohjelma nyt illalla ja siinä puhuttiin siitä jotenki menneessä olomudossa että onko se sitten kuollu vai elossa????

Ja selvennän nyt kuitenki että Michael Jackson siis, joku kuitenkaa ei tajunnu...

mä luulen et siit tulee sellanen uutispuuro kun se äijä heittää lusikan nurkkaan et se ei sit jää huomaamatta :D
eli kai se on elossa siinä määrin ku sillä kropalla pystyy :whistle:

No kun mä kans aattelin että ois kai siitä ollu hirmuset jutut, mut kun ne puhu että se Michael Jackson on kuollut. Mut ehkä ne tarkotti sitä "persoonaa" hänessä joka rakasti sitä pikkupoikaa. En tiiä ku en kattonu ku sen lopun vaan siitä ohjelmasta sivusilmällä.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Olutasiantuntija M. Jackson on kuollut ja laulajakaima on kaiketi elossa. Luulisi että olis lööpit täynnä jos tuo outolintu olis heittänyt veivinsä.

Joo pitääki kattoo jostain ohjelmatiedoista että ketä Miihkailia se ohjelma niinku muisteli...

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Olutasiantuntija M. Jackson on kuollut ja laulajakaima on kaiketi elossa. Luulisi että olis lööpit täynnä jos tuo outolintu olis heittänyt veivinsä.

osuit asian ytimeen ja olet oikeassa :D

Tota mäkin mietein,kun puhuttiin menneessä aikamuodossa.Mutta oisko kuitenkin puhuttu sen takia kun on kaiketi kadonnut julkisuudesta?
Siinä yks mies lopussa mietti sitä että joskus kun Miikkalista aika jättää,jääkö Thriller elämään vai muistetaako vain lasten hyväksikäyttäjänä?

Yhteistyössä