ONKO SE NIIN HELVETIN VAIKEETA ANTAA MUN NUKKUA EDES JOSKUS????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että niin

Vieras
Mä olen niiiiiin kyllästynyt tähän kaikkeen, lapset tappelee, kämppä on sotkuinen ja rahat on loppu... grrrrrr. ja nyt tänä aamuna, kun saisin nukkua pitkään kun ei ole töitä, niin ei ei sitten vahingossakaan nukuta 5 pidemmälle, kun alkaa se hirmuinen sota lasten kesken, ja tunkevat itsensä ylös sängyst' ja huutavat, ja tappelevat ja huutavat. HALUUN NUKKUA EDES YHDEN YÖN RAUHASSA JA HALUAN MUUTENKIN OLLA RAUHASSA, ANTAKAA MUN OLLA RAUHASSA.

Älä palstamammoille huuda, huuda lapsilles mieluummin, niin on edes teoreettinen mahdollisuus että viesti menisi perille.

Ymmärrän kyllä, itteenikin v*tuttais tollanen. Itse asiassa itsekin tulin koneelle, koska vauva piti äsken puolen tunnin ihme rääkynät, ja kun se vihdoin rauhottui takas unille, multa uni tipo tiessään. :headwall: Että aamukahville vaan, hyvää aikaista lauantaihuomenta kaikille...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Älä palstamammoille huuda, huuda lapsilles mieluummin, niin on edes teoreettinen mahdollisuus että viesti menisi perille.

Ymmärrän kyllä, itteenikin v*tuttais tollanen. Itse asiassa itsekin tulin koneelle, koska vauva piti äsken puolen tunnin ihme rääkynät, ja kun se vihdoin rauhottui takas unille, multa uni tipo tiessään. :headwall: Että aamukahville vaan, hyvää aikaista lauantaihuomenta kaikille...

ei se huutamalla mene perille, itsellä hirveän paha mieli muutenkin lapsille huutamisesta.. tulee huudettua niille ihan liikaa ja käytettyä erittäin huonoa kieltä... tiedän olen ihan paska äiti, mut rajat ne on mullakin, ja nyt ne on ylitetty, ihan ylivoimaisesti.

No ala sitten parkua isoon ääneen. Se yleensä vetää lapset hiljasiks. Säikähtävät, raasut, ja tulevat lohduttamaankin?

Sä mikään paska äiti ole, väsynyt vain. :hug:

Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Itse tein niin lasteni saavutettua noin 4v iän. että laitoin illalla valmiiksi pöytään esim. lautaset ja kaadoin niihin muroja, laitoin lusikat pöytään jne. Sitten muksut aamulla antoivat mun nukkua, söivät aamupalansa ja alkoivat leikkiä kahdestaan. Olen aamuvirkku ihminen, mutta yleensä lauantaisin vasta aloitettuani työt halusin ehkä seitsemään lojua sängyssä.

Lapsille lastenohjelmat ja itse sohvalle köllöttelemään :)

Onnistuuko päiväunet? Sulla on nyt paljon mielen päällä ja olet väsynyt. Raha on vaan rahaa, ei siitä kannata ottaa stressiä, vaikka tiedän kyllä miten paljon se voi ahdistaa. Pitää vaan opetella ottamaan päivä kerrallaan.

Jos saisit vaikka lastenohjelmien aikana nukuttua vähän. Siivota ehtii sitten joskus.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsille lastenohjelmat ja itse sohvalle köllöttelemään :)

Onnistuuko päiväunet? Sulla on nyt paljon mielen päällä ja olet väsynyt. Raha on vaan rahaa, ei siitä kannata ottaa stressiä, vaikka tiedän kyllä miten paljon se voi ahdistaa. Pitää vaan opetella ottamaan päivä kerrallaan.

Jos saisit vaikka lastenohjelmien aikana nukuttua vähän. Siivota ehtii sitten joskus.. :D

päiväunet ei onnistu, koska vanhempi lapsista(4v) ei nuku päiväunia enää,ja mitä tulee tohon lastenohjelmiin, niin ehkä 15min jaksavat katsoa niitä sovossu kunnes alkaa tappelu... kokoajan maristaan ja kinataan, ikinä ei ole mikää'n hyvin.. tällästäkö tää on loppuelämä?

itse jopa odotan,että olisi maanantai ETTÄ PÄÄSISI TÖIHIN... ettei tarvitsisi kuunnella lasten tappelua ja narinaa ja ainaista VINKUMISTA!(ja ei, työni ei ole mitään hohdokasta ja helppoa)

Onko sinulla miestä? Lapsilla isää, joka voisi hetken hoitaa? Isovanhempia, ystäviä jotka voisivat auttaa?

Väsymys tekee hallaa ihmiselle. Pääasia olisi että saisit hetken levättyä. Levänneenä jaksaa arkeakin paremmin ja saattaisivat lapsetkin rauhoittua. Minkä ikäinen nuorempi lapsesi on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sinulla miestä? Lapsilla isää, joka voisi hetken hoitaa? Isovanhempia, ystäviä jotka voisivat auttaa?

Väsymys tekee hallaa ihmiselle. Pääasia olisi että saisit hetken levättyä. Levänneenä jaksaa arkeakin paremmin ja saattaisivat lapsetkin rauhoittua. Minkä ikäinen nuorempi lapsesi on?

miestä ei ole, mutta nuoremman lapsen isä punkkaa tälläkin hetkellä meillä, mutta ei eväänsä liikautakkaan, että tekisi mitään, istuu naama kiinni tietokoneen näytössä tai nukkuu sikeästi vaikka lapset huutaisivat kurkku suorana sen korvan vieressä...

isovanhempia ei voisi vähenpää lapsenlapsensa kiinnostaa, kummatkin eläkkeellä, mutta eivät "jaksa", kaikkea muuta kyllä jaksavat..

Ja mitä tulee ystäviin(lapsettomiin sellaisiin), ajattelevat varmaan, että olen vuosisadan huonoin äiti, ja itse toimisivat kyllä eritavalla, tosin helppo sanoa, kun ei ole niitä lapsia, ei ole oikeasti helppoa...

No minkä ikäinen tää nuorempi lapsi on? Jos kotona ärsyttää olla, niin sittenhän kannattaa vaan mennä sinne töihin. =) Ja jos se teillä punkkaava mies ärsyttää, niin aja se pois, meillä ei ainakaan kukaan saisi maata sängyssä ja toljottaa tietokonetta kokoajan, jos meillä asutaan, niin osallistutaan perheen elämään. Älä tee elämää vaikeammaksi kuin se on, et sä ainakaan mitään ylimääräistä elättiä sinne tunnu tarvitsevan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Oletko tukiperhettä ajatellut hakea?

sellainen löytyy... MUTTA ei ikinä ota sovitusti lapsia luokseen, ei pidä niin kauan kuin pitäisi, ja ottaa TODELLA HARVOIN... nyt ei vaan jaksais enää...

Ei taida olla ihan virallinen tukiperhe sitten? Meinaan minun lapsen tukiperhe ottaa aina kun on sovittu. Oli se sitten uusivuosi, vappu tai juhannus. Halusivat vielä ylimääräisiäkin päiviä. Kerran kuussa lapsi on siellä viikonlopun alkaen pe klo 17.00 ja palautetaan sunnuntaina klo 17-19 välillä.
Viime vuonna lapsi oli siellä koko juhannuksen to-su.

Koitat vaan mennä illalla aikasemmin nukkumaan, että oot nukkunu tarpeeksi, niin ainakin sen puolesta jaksaa. Kyllä ne lapset kasvaa kokoajan, kohta nuo rankat ajat on muisto vain.

Yhteistyössä