K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä nyt en ihan ymmärrä miksi ei haluaisi tehdä mitään työtä. Itse en osaisi olla tekemättä mitään. Edes vapaaehtoistyötä jos ei palkkatyötä. Sosiaalietuuksien tarkoitus on auttaa ihmisiä selviytymään huonoista hetkistä yli ja tarkoitus tietenkin on, että jossakin vaiheessa henkilö joko kouluttautuu uudelleen tai saa töitä joko jonkun toisen palkkalistoilta tai työllistää itse itsensä. Olin minäkin kuusi vuotta sairaslomalla mutta sen tein omasta pussistani.
Alkuperäinen kirjoittaja elämäntapatyötön;29443262:Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia. Normaali työnteko ei sovi mulle ja siksi olenkin elämäntapatyötön. Tukia en nostele.
Itse olen ollut periaatteessa koko ikäni työttömänä. Tosin olen "naamioinut" sen opiskeluun - suoritan nyt toista tutkintoa ja satunnaisiin keikkatöihin. Tarkoitukseni kuitenkin on välttää palkkatöihin meno.
Ja säästöliekillä en ole elänyt. se, mihin on mennyt rahaa on matkustelu. En nyt tässäkerro, mistä olen saanut rahat matkoihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiedetään;29443348:Olet myynyt piparia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei mitään pahaa;29443397:Aika monen ihmisen haave on olla niin varakas, ettei tarvitsisi käydä töissä. Silloin voisi tehdä asioita, joita oikeasti haluaa tehdä.Pidän työstäni, mutta silti teen sitä vain rahan vuoksi. Jos minulla olisi paljon rahaa, tekisin jotain paljon luovempaa ja hauskempaa kuin palkkatyöni.