Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Mitäh? En ole ikinä ajatellut, että vesimuki huoneessa olisi jotenkin huonoa käytöstä -vaan kai se sitten on. 3-vuotiaalla on huoneessaan nokkamuki (tai sporttimuki, miten sitä haluaa nimittää) ja juo siitä välillä yöllä. Huligaaniainesta siis?
Minusta olisi huonompaa käytöstä se, että poika herättäisi minut yöllä siksi että haluaisi juotavaa ; )
Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:Vedänkö mä nyt pohjat kun meillä 4 v juo siitä kaakaota illalla kun kattelee telkkaria. Tämä varmaan sen takia kun pikkuiset juo samalla velliä pullosta. =)
Äiti on vaan laiska eikä aina jaksa istua keittiössä odottamassa sitä mkin juomita loppuun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:Vedänkö mä nyt pohjat kun meillä 4 v juo siitä kaakaota illalla kun kattelee telkkaria. Tämä varmaan sen takia kun pikkuiset juo samalla velliä pullosta. =)
Äiti on vaan laiska eikä aina jaksa istua keittiössä odottamassa sitä mkin juomita loppuun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kaveri piti mulle kauhean saarnan ettei tuon ikäinen enää saisi käyttää.
eikä meillä edes ole kuin yöllä. Päivällä juo normimukista ihan tavallisesti. On juonut jo pitkään.
mutta yöllä herää välillä janoon ja on sitten nokkamukissa se vesi vieressä. Helpompi juoda unenpöpperössä eikä koko sänky pääse kastumaan.
Onko tämä nyt muka niin hirveä synti?
in onAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kaveri piti mulle kauhean saarnan ettei tuon ikäinen enää saisi käyttää.
eikä meillä edes ole kuin yöllä. Päivällä juo normimukista ihan tavallisesti. On juonut jo pitkään.
mutta yöllä herää välillä janoon ja on sitten nokkamukissa se vesi vieressä. Helpompi juoda unenpöpperössä eikä koko sänky pääse kastumaan.
On se hirveääetkös sitä tiennyt ettei yli 1v saa syödä tuttia/pulloa, 2v viimestään oltava kokokuiva ja jos yli 2v juo nokkiksesta niin laiska äiti.
Antaisin minäkin yömukiksi nokallisen jos sellanen ois tarpeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:in onAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kaveri piti mulle kauhean saarnan ettei tuon ikäinen enää saisi käyttää.
On se hirveääetkös sitä tiennyt ettei yli 1v saa syödä tuttia/pulloa, 2v viimestään oltava kokokuiva ja jos yli 2v juo nokkiksesta niin laiska äiti.
Antaisin minäkin yömukiksi nokallisen jos sellanen ois tarpeen.
Kovin on tehty lastenhoitaminen/kasvattaminen hankalaks nykypäivänä
![]()
Mitenköhän tämmönen ekakertalainen tulee pärjäämään....![]()