Onko se oikeesti vai ihan yleistä, ettö ihmisillä on olemassa oikeesti joku lista, missä on kaikkien kaatojen nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Mitä ihmettä sellasella tekee? Onko se niinkun jotain keräilyä vai? Tuleeko sitä listaa kattomalla hyvä mieli vai mitä?

Onko joillain vielä semmonen taulukkosysteemikin, että siinä on niiden tukanvärit, jalan koko ja joku tasopisteytys? Niinku oikeesti, onko tommosta olemassa?:O

Ei tietenkään ole, lääkärit ja muut pitää listaa ketä hoitaa mutta ei nyt kukaan normaali jörkinen mitään listaa ala pitämään panoistaan.

[QUOTE="vieras";23087015]Rovaniemen hiv-miehen kanssa sekstailleella naikkosellakin oli panorekisteri, et taitaa se olla aika yleistä. Yks keräilee perhosia, toinen panoja.[/QUOTE]

Oli kirjoittanut päiväkirjaan kenen kanssa oli ollut.

Aika outoa...mut mä pidän jo outona sitäkin jos partnereita on niin paljon ettei kaikkia muista. Itsellä takana ennen miestä 15 nimeä ja kyllä mä ne muistan ilman listoja. Järjestyksenkin ;) Ehkä mä vaan oon sitten ollut pihtari tai tarkka tavarastani, kun tuntuu et nykyään niitä pitäs olla ainakin sen 50kpl

Olihan joku äijä jossain maailmalla onnistunut saamaan kaadoiltaan muistoksi häpykarvatupsunkin. Ne olivat lasin alla tauluna kuin joku perhoskokoelma, jokaisen tupsun kohdalla oli numero. Äijällä oli sitten muistikirja, jossa oli tiedot kustakin numerosta, missä, miten ja millaista oli. Helvetin ällöttävää.

Ja joku "lovi sängynpäätyyn" -juttu o ihan älyttömän lapsellista ja naurettavaa. Jos egonpönkitykseen tarvii panoseuran lisäksi vielä jotain vuoltuja merkkejä sänkyynsä, on kyllä melkoinen luuseri.

[QUOTE="omppu";23087096]Olihan joku äijä jossain maailmalla onnistunut saamaan kaadoiltaan muistoksi häpykarvatupsunkin. Ne olivat lasin alla tauluna kuin joku perhoskokoelma, jokaisen tupsun kohdalla oli numero. Äijällä oli sitten muistikirja, jossa oli tiedot kustakin numerosta, missä, miten ja millaista oli. Helvetin ällöttävää.

Ja joku "lovi sängynpäätyyn" -juttu o ihan älyttömän lapsellista ja naurettavaa. Jos egonpönkitykseen tarvii panoseuran lisäksi vielä jotain vuoltuja merkkejä sänkyynsä, on kyllä melkoinen luuseri.[/QUOTE]

Inha toi karvajuttu... Tulee mielikuvia jostain psykopaatista.

[QUOTE="omppu";23087096]
Ja joku "lovi sängynpäätyyn" -juttu o ihan älyttömän lapsellista ja naurettavaa. Jos egonpönkitykseen tarvii panoseuran lisäksi vielä jotain vuoltuja merkkejä sänkyynsä, on kyllä melkoinen luuseri.[/QUOTE]

Kuvaannollisesti, kuvaannollisesti eikä oikeasti :D

maailma on suuri ja tànne mahtuu kaikenlaista. amerikkalaisissa jànnàreissà murjaaja tekee josksus pitkàn listan eliminoitavista henkilòistà. tààllà puolestaan nàkee usein listoja mukavista ja vàhemmàn mukavista palstalaisista. niin onko se tosiaan mahdollista?

Siis ei mulla ainakaan ole kuin nimet siinä eikä yhtään mitään muuta. En ole mikään sekopää tms. Mä en tajua mitä ihmeellistä tuossa on jos haluaa muistaa kaikki vaikka niitä ei mitään älyttömiä määriä olisikaan.

Eipä ole kovin tervettä sekään, että jonkun tuollaasen perusteella haukutaan ihmisiä ties miksi jos kerran tuolle linjalle halutaan lähtiä. :kieh:

[QUOTE="Mamma italiana";23087121]maailma on suuri ja tànne mahtuu kaikenlaista. amerikkalaisissa jànnàreissà murjaaja tekee josksus pitkàn listan eliminoitavista henkilòistà. tààllà puolestaan nàkee usein listoja mukavista ja vàhemmàn mukavista palstalaisista. niin onko se tosiaan mahdollista?[/QUOTE]

Musta kaikki tommoset listat on pelottavia. Ehkä mun pitäs tehdä lista tyhmistä listoista.

Yhteistyössä