M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:mitäs se oikeen on?jotain uutta?ja minä en ole koskaan kuullut.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eilen maistoin pari palaa ja ei se kyllä erityisemmän hyvää ollut. Arvosana ehkä joku seiska.
Varmaan se oli paloina, oletan. Söin sitä Pimeässä.Alkuperäinen kirjoittaja marha:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eilen maistoin pari palaa ja ei se kyllä erityisemmän hyvää ollut. Arvosana ehkä joku seiska.
mitä huonoa siinä oli? onko se omar siinä paloina vai miten?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Varmaan se oli paloina, oletan. Söin sitä Pimeässä.Alkuperäinen kirjoittaja marha:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eilen maistoin pari palaa ja ei se kyllä erityisemmän hyvää ollut. Arvosana ehkä joku seiska.
mitä huonoa siinä oli? onko se omar siinä paloina vai miten?En oikein tiedä mikä siinä oli "huonoa", jotenkin mulla vain oli ennekko odotukset miltä se maistuu, eikä se ollutkaan sitten sellaista. :ashamed: Mun mielestä siinä ei omar edes hirveästi maistunut.
No en. Ihan vaan pari palaa.Alkuperäinen kirjoittaja marha:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Varmaan se oli paloina, oletan. Söin sitä Pimeässä.Alkuperäinen kirjoittaja marha:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eilen maistoin pari palaa ja ei se kyllä erityisemmän hyvää ollut. Arvosana ehkä joku seiska.
mitä huonoa siinä oli? onko se omar siinä paloina vai miten?En oikein tiedä mikä siinä oli "huonoa", jotenkin mulla vain oli ennekko odotukset miltä se maistuu, eikä se ollutkaan sitten sellaista. :ashamed: Mun mielestä siinä ei omar edes hirveästi maistunut.
söitkö koko levyn kerralla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ostin kans tuota omar-suklaata. Maku oli ihan ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Pettymys oli. Kovia omar-hippuja seassa. Arvosana 6. Omarin juttu on just se pehmeys.
Ennemmin otan fazerin sinisen ja pussin omareita![]()
![]()
![]()