onko se OMAR suklaa hyvää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja marha:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Eilen maistoin pari palaa ja ei se kyllä erityisemmän hyvää ollut. Arvosana ehkä joku seiska.

mitä huonoa siinä oli? onko se omar siinä paloina vai miten?
Varmaan se oli paloina, oletan. Söin sitä Pimeässä. :D En oikein tiedä mikä siinä oli "huonoa", jotenkin mulla vain oli ennekko odotukset miltä se maistuu, eikä se ollutkaan sitten sellaista. :ashamed: Mun mielestä siinä ei omar edes hirveästi maistunut.

Eilen maistoin pari palaa ja ei se kyllä erityisemmän hyvää ollut. Arvosana ehkä joku seiska.

Varmaan se oli paloina, oletan. Söin sitä Pimeässä. :D En oikein tiedä mikä siinä oli "huonoa", jotenkin mulla vain oli ennekko odotukset miltä se maistuu, eikä se ollutkaan sitten sellaista. :ashamed: Mun mielestä siinä ei omar edes hirveästi maistunut.

söitkö koko levyn kerralla?

söitkö koko levyn kerralla?
No en. Ihan vaan pari palaa. :D

Lidlin mainos tipahti postiluukusta ja on piinannut minua siitä asti: suklaata oli pakko saada maistaa. Ostin sitä heti seuraavana päivänä ja minulle sanottiin, että se on ihan liian makeaa, mutta ei kuitenkaan pahaa. söin yhden palan, söin toisen.. Söin koko levyn. En ole aikoihin syönyt mitään niin hyvää!

Kyllä minä tykkäsin, mutta minä tykästyinkin Cappuzzino Pepsiin, joka sai useimmat irvistelemään. Sen poistuminen markkinoilta syöksi minut epätoivon kuiluun, nyyh.

Muuten en kyllä tykkää ajatuksesta, että ottaisin Omaria suihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Pettymys oli. Kovia omar-hippuja seassa. Arvosana 6. Omarin juttu on just se pehmeys.
Ennemmin otan fazerin sinisen ja pussin omareita :D :p :p

samaa mieltä! Ja lisäksi kun ostaa tavallisen suklaalevyn ja pussillisen omareita, saa ENEMMÄN namia yhteensä... :D :p

Yhteistyössä