Onko se tosiaan niin et sitä jotenkin valmistautuu vauvan tuloon ja valvomiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Täällä jotku kertoneet et loppuraskaudesta pärjää ihmeen hyvin vähäsillä yöunilla.. No mulla ei ole niin vaan ennemminkin iltasin ei väsytä..Tai vaikka väsyttäis niin viivyttelen nukkumaanmenoa kun tiedän ettei uni kuitenkaan tule. Eilen menin kaheltatoista nukkumaan ja katoin kelloa viimesen kerran joskus 2.40 |O Yhtä sängyssä pyörimistä eikä millään meinaa saada unta. Aamusin sitte kun pitäs nousta niin kyllä sillon väsyttäs.. vois nukkua vaikka kymmeneen :/ Ja päivällä kaipais päikkäreitä. Tää on pyllystä! |O Miten muilla? Saitteko nukuttua hyvin?

Usein myös jos herää yöllä vauvaan, se kuulemma tarkoittaa sitä että kun vauva syntyy, se saattaa alkuun valvoa samoina kellonaikoina mitä mahassa. En tiedä kyllä pitääkö paikkaansa =)

Joka kerta käynyt niin, että ei väsytä illalla/alkuyöstä eikä taas klo 5-6:sta eteenpäin, mutta kun klo 8 pitäis nousta lasten kanssa, niin kyllä nukuttais. Tiedän tunteen :)

Minun kohdalla ainakin pitää paikkansa. Odotan nyt viidettä ja taas alkoi sama valvominen. Nukun 3-5 tuntia yössä ja aamulla on noustava,päikkäreille ei ole aikaa. Ihmeen pirteä kuitenkin olen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Usein myös jos herää yöllä vauvaan, se kuulemma tarkoittaa sitä että kun vauva syntyy, se saattaa alkuun valvoa samoina kellonaikoina mitä mahassa. En tiedä kyllä pitääkö paikkaansa =)

Aijaa =) Mut ku tuntuu ettei se oo edes tuo vauva joka valvottaa, vaikka potkiikin. Eikä oo mitään liitoskipuja tai muuta. Mä en vaan saa unen päästä kiinni. Sit jos nukahdan niin nukun kyllä ihan aamuun asti, ellen johki ääneen herää. Mut tuo nukahtaminen.. |O

hormonaalista valvomista kai. jouduin hakemaan viimeisimmässä raskaudessa unilääkkeet viimeisille viikoille, kun olin kuolemanväsynyt siitä sängyssä kieppumisesta. heti, kun vauva syntyi, nukuin taas kuin tukki, oli yö tai päivä... :)

kuulostaa hyvinkin tutulta. Ei vaan saa illalla unta. Tosin nukun kyllä päikkärit joka päivä esikoisen kanssa, sekin tietenkin vaikuttaa. Nyt ehkä viikon verran ollu tällästä ja rv 37+4

N o en tiiä kun se nukkuminen oli niin ja näin koko viimisen raskauden jälkeen. Että ei se kato sitä. Ja jonkun aikaa jossain välissä oli nukkumis ongelmia vaikka kuopus ei valvottanut vaan kun kerran heräs syömään viiden aikaan niin mä en sen jälkeen enään saanut unenpäästä kiinni. Nyt samaa eri syystä kun tressaa.

Yhteistyössä