Onko se vain niin, ettei kaikki aikuistu ulkonäöllisesti ikinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännä

Vieras
Aina kun jossain törmään Idols-Arin kuvaan, en voi kuin taivastella, kuinka se näyttää kakaralta...kuinka se voi olla edes mahdollista?? Eikö hän ole kuitenkin yli 20? Jotenkin niin koominen tyyppi, niin retee...ja niin pieni poika.

On se vaan niin. mun veli on nuorisopastorina, eikä ne junnut tajua ensin, että se on oikeesti aikuinen. Ne luulee, et se on 20 vuotias, vaikka se on 39. sillä on ryppyjäkin ja se on kaljuuntunut, mutta joku siitä vaan tekee tosi nuoren näköisen.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
On se vaan niin. mun veli on nuorisopastorina, eikä ne junnut tajua ensin, että se on oikeesti aikuinen. Ne luulee, et se on 20 vuotias, vaikka se on 39. sillä on ryppyjäkin ja se on kaljuuntunut, mutta joku siitä vaan tekee tosi nuoren näköisen.

Wot?? Sinun veli pastori?? :D Ja sisko taitaa olla aika pakana...?

Alkuperäinen kirjoittaja jännä:

En mä pakana. Me ollaan hellareita.

hM. Voisitko tarkentaa, miksi ajattelit minusta siten, että voisin kiinnittää siihen sitten jatkossa huomiota?

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
no mäki luulin greyn anatomian meredithiä pari kymppikseksi.. :ashamed: (sehän on lähempänä 40vuotta jo..)

Näyttelijät aina näyttää nuorelta. varmaan kun niillä on rahaa niin paljon, et niitä leikellään ja laitetaan. :D

Kyllä sitä sit joskus... Mun isä näytti vielä 50-vuotiaana nuorelta. Ei nyt kakskymppiseltä, mutta nuorelta kuitenkin. 10 vuotta lisää ikää ja alkoi jo harmaantua. Silleen nätisti. Itekin olin kakskymppisenä nuoren näkönen. Taisin olla jotain 24 kun bussissa olis laskettu lastenlipulla ;)

hM. Voisitko tarkentaa, miksi ajattelit minusta siten, että voisin kiinnittää siihen sitten jatkossa huomiota?

Aijaa...:ashamed: Jäänyt vaan sellanen kuva, että sinun kommentit taitaa olla aina jotenkin "pahoja ja pakanallisia"...heh, siis en tiedä. Siis silleen, että haluat olla aina mahdollisimman paha, jotenkin näin...B)

Siis ajattelin sinut (pahasilmä) jotenkin "samaan sarjaan" kuin Perskutarallaa, bad virgin ja muut sellaset rääväsuut :ashamed: Anteeksi kauheasti, jos olen väärässä!!

Aijaa...:ashamed: Jäänyt vaan sellanen kuva, että sinun kommentit taitaa olla aina jotenkin "pahoja ja pakanallisia"...heh, siis en tiedä. Siis silleen, että haluat olla aina mahdollisimman paha, jotenkin näin...B)

:laugh: :laugh: Emmä oikeestaan. Mutta jos on jotain enemmän tarkennettua pahuutta, niin otan kyllä mielenkiinnolla vastaan. Sen kyllä tedän, etten ole kauhean mukava aina. Enkä mikään "pyhä" ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mirah22:
Alkuperäinen kirjoittaja -k-:
Eiköhän pikkusen yli 20v ole kakara??

kiitti vaan.... ainaki joskus täällä juttuja lueskellessa tuntuu, et voi ne nelikymppisetki olla aika kakaroita

älä nyt hernettä nenään vedä:) Miehet varttuu hitaammin, eikö se ole ihan todistettu juttu:)

Musta tuntuu nyt 27 vuotiaana, että taidan olla aikuinen, tai että mun pitäis olla. Tuntuu aika raskaalta. Aina kysytään vieläkin ikää ja sanotaan tytöksi. Tytöltä musta tuntuukin. Kerran kesällä sanottiin pissikseksi jopa. :x

Eiköhän pikkusen yli 20v ole kakara??

kiitti vaan.... ainaki joskus täällä juttuja lueskellessa tuntuu, et voi ne nelikymppisetki olla aika kakaroita

älä nyt hernettä nenään vedä:) Miehet varttuu hitaammin, eikö se ole ihan todistettu juttu:)

no joo... kieltämättä tuntuu tuo ukkokin välillä vähä kakaralta vaikka se mua puolitoista vuotta vanhempi onkin.

Parempi se kai on näyttää nuorelta kun että olis naama eläkkeellä :D

Mä olen ihan ilonen nuoren näköisistä kasvoistani. Tässä kerran yks portsari kysyi paperit ja totes sitten "hyvin oot säilyny" :p

muaki luullaan usein 16 vuotiaaksi, nykyään huvittaa mutta ennen ei naurattanu. ku 17 vuotiaana luultiin 13 vuotiaaksi... :saint:

Multa kysy joku, että joko mää oon eskarissa, ku olin kolmannella. Tai ku tuli remonttimiehet, kun olin kotona vauvan kanssa ja esikko meni kouluun aamuisin (olin 25) että miksen oo koulussa. :ashamed:

muaki luullaan usein 16 vuotiaaksi, nykyään huvittaa mutta ennen ei naurattanu. ku 17 vuotiaana luultiin 13 vuotiaaksi... :saint:

Multa kysy joku, että joko mää oon eskarissa, ku olin kolmannella. Tai ku tuli remonttimiehet, kun olin kotona vauvan kanssa ja esikko meni kouluun aamuisin (olin 25) että miksen oo koulussa. :ashamed:

aika paha :snotty: no tervetuloa kerhoon B)

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
no mäki luulin greyn anatomian meredithiä pari kymppikseksi.. :ashamed: (sehän on lähempänä 40vuotta jo..)

Et kai tosissa luullut sitä nuoreksi tytön heitukaksi. Mua on aina jotenkin häirinnyt kun se näyttää puolta vanhemmalta kun muut sarjassa.

Vähän aikaa sitten meillä kävi oven takana joku kauppias, menin avaamaan pienemmän tytön kanssa ja se kauppias mies kysyi "onko vanhempia kotona" sanoin vaan sitten että valitettavasti mun mies ei ole kotona ja näin ollen mä olen tän talouden vanhin :D
viime viikolla tulin yövuorosta bussilla ja bussikuski kysyi multa maksaessa "niin lastenlippu eikö niin?" :laugh:

Mä oon itse 32 v. ja useat jotka eivät tiedä ikääni, luulevat mua kymmenisen vuotta nuoremmaksi. En mielestäni näytä sentään NIIN nuorelta. Mutta sen voin sanoa, että koen tämän asian rasitteena- aina saa olla selittelemässä uusille tuttavuuksille, että "kyllä mä oon jo yli 30" kun alkavat ehdottelemaan iäkseni jotain 22-23 vuotta!

Noh, toivottavasti näytän vielä 50 vuotiaanakin kymmenen vuotta nuoremmalta....!

Yhteistyössä