Onko se vain niin, ettei kaikki aikuistu ulkonäöllisesti ikinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma75:
Mä oon itse 32 v. ja useat jotka eivät tiedä ikääni, luulevat mua kymmenisen vuotta nuoremmaksi. En mielestäni näytä sentään NIIN nuorelta. Mutta sen voin sanoa, että koen tämän asian rasitteena- aina saa olla selittelemässä uusille tuttavuuksille, että "kyllä mä oon jo yli 30" kun alkavat ehdottelemaan iäkseni jotain 22-23 vuotta!

Noh, toivottavasti näytän vielä 50 vuotiaanakin kymmenen vuotta nuoremmalta....!

Ei mua rasita vaikka mua luultasikin 10 vuotta nuoremmaksi tai vanhemmaksi. Ikä on kuitenkin vain numeroita =)
Tosin kerran baarissa rassas kun yks känniääliö liimautu mun kylkeen ja koko illan jankkas että kyllä mun mieli viel asioiden suhteen muuttuu kun ikää tulee lisää :whistle: Ja itse asias se ääliö oli mua nuorempi ja kuvitteli että olin saman ikänen mitä hänen mukulansa äiti olla oli ikää peräti 23 vuotta. Mulla kuitenkin mittari oli värähtänyt jo yli 30 B)

Eikös ole parempi näyttää kauan nuorelta kuin olla jo kaksikymppisenä vanhan näköinen?
Mun esikoista luultiin 25 kun hän oli 16 ja yksi vakuutusvirkailija luuli häntä mun mieheksi kun kävin ottamassa hälle matkavakuutuksen ja hän oli mukana. Ja poika ei ollut kuin 17 (siksi mun pitikin hoitaa hänen vakuutusasiansa ).

joo ja ei uskois ihan heti et eminem on jo 35v!! :o :o :o :o
Eminem%20-%20Get%20The%20Guns.jpg

Muakin bussissa luullaan joskus alle 16 vuotiaaks, vaikka oonkin 32.

Neloseltahan tuli se "Kymmenen vuotta nuoremmaksi" ohjelma. Ilman kirurgia tehtiin ihmisitä ikäisensä näköisiä. Voisko joku kesksiä tällaisen ohjelmaidean että sais kans vanheta sen kymmenen vuotta et olis ihan oikeasti 30 v. näköinen.

Mä olen aina luullut olevani nuoren näköinen ikäsekseni. Tytön koulukaveritkin aina sanovat, että "sulla on niin nuori ja nätti äiti" ;) ja lasten suustahan se totuus... he, he.
No, putosin maan pinnalle kun oltiin likkakaverin kanssa risteilyllä ja sellainen parikymppinen poika tuli meidän kanssa juttelemaan ja siinä sitten tokaisi, että taidatte olla jotain mun mutsin ikäluokkaa tai vähän vanhempia... :laugh:

Jotkut ihmiset on jänniä, sellaisia ettei niistä osaa sanoa onko ikää 20 vai 50.

Mä olen aina ollut babyface mutta nyt olen ilmeisesti rupsahtanut koska Alkossa ei kysytty papereita viime viikolla kun ostin sieltä väkeviä pullon. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Jotkut ihmiset on jänniä, sellaisia ettei niistä osaa sanoa onko ikää 20 vai 50.

Minä kuulunen tähän kastiin. Naamasta 25v ja kropasta 60v. B)

Ex näyttää 18v pojanklopilta joka polttaa liikaa ja nukkuu liian vähän.

Yhteistyössä