Onko sellainen ihminen aivan outo friikki jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
pystyy olemaan kaveria sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa oma mies on pettänyt? Siis yhden kerran ja avioliitto jatkunut ja ns. happy ending eli kaikki onnellisia. Katsotaanko kieroon, jos edelleen tulee juttuun sellaisen vanhan kaverin kanssa? Siis en tarkoita heti, mutta sitten kun tapahtumista aikaa jo.

Eikös sitä sanota, että joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään? :D

Ja ihan omalla kohdallani tätä asiaa pohdin.

mä oon kans ihan kaveri, tai no nykyään en oikee voi sietää, mut aivan eri syistä. Mut siis siitä on kulunu aikaa ja sen jälkeen oltiinki kavereita pitkään, nyt on vaan mennyt hermot.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun mielestä:
sellainen nainen on kumma friikki, joka pitää itseään niin ala-arvoisena ihmisenä, että hyväksyy tulleensa petetyksi ja jatkaa vielä suhdetta.

Ja tämän mielipiteen sinä saat ilmanmuuta pitää. Hyväksy myös se, että on olemassa toisenlaisia ihmisiä ja toisenlaisia mielipiteitäkin. Ja myös ihmisiä jotka ymmärtää, että elämä ei ole vain mustaa ja valkoista.

No mä en ainakaan pystyisi olemaan kaveri naisen kanssa, jonka kanssa mieheni olisi maannut. Vaikka siitä olisi aikaa, vaikkei oltaisi edes oltu silloin yhdessä, niin silti. Sitten on eri juttu, jos olisin tuntenut ko. ihmisen jo kauan. Esim. nainen ja mieheni olisivat seurustelleet joskus vuonna viisi, jolloin olin jo naisen kaveri. Ja sitten kymmenen vuotta myöhemmin olisin mieheni kanssa naimisissa, niin kyllä mä silloin pitäisin edelleen välit naiseen. Mutta jos nyt tutustuisin naiseen, jonka kanssa mieheni on joskus maannut, niin en näkisi mitään mielenkiintoa ylläpitää sitä kaverisuhdetta. Olipa sekava sepustus... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
No mä en ainakaan pystyisi olemaan kaveri naisen kanssa, jonka kanssa mieheni olisi maannut. Vaikka siitä olisi aikaa, vaikkei oltaisi edes oltu silloin yhdessä, niin silti. Sitten on eri juttu, jos olisin tuntenut ko. ihmisen jo kauan. Esim. nainen ja mieheni olisivat seurustelleet joskus vuonna viisi, jolloin olin jo naisen kaveri. Ja sitten kymmenen vuotta myöhemmin olisin mieheni kanssa naimisissa, niin kyllä mä silloin pitäisin edelleen välit naiseen. Mutta jos nyt tutustuisin naiseen, jonka kanssa mieheni on joskus maannut, niin en näkisi mitään mielenkiintoa ylläpitää sitä kaverisuhdetta. Olipa sekava sepustus... :p

Minusta outo näkökanta. Siis jos tutustuisit mukavaan naiseen ja saisit hänestä hyvän kaverin niin et kuitenkaan jatkaisi tätä kaverisuhdetta, jos saisitkin heti seuraavaksi tietää ettämiehesi on maannut hänen kanssaan joskus. Eri siis jos saisit tietää, että mies on maannut suhteenne aikana mutta jos määrität jo menneisyydelläkin sen että et voi tutustua naiseen niin on outoa. Minusta.

Yhteistyössä