Hae Anna.fi-sivustolta

Onko selvänäkijä aina noita?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä merikukka, 31.07.2020.

1. merikukka Vierailija

Minuu mietityttänyt jo pitkään että menisin selvänäkijälle kun elämäs nyt kaikenlaisyta meneillään ja tuntuu että en pysty oikein mihinkään nyt saamaan tuntumaa. Miesasiat aivan solmus ja työkuviot ihan levällään. Olen kuullut ja lukenut paljon suosituksia selvänäkijä Naomista, mutta mietityttää kun hänestä tulee heti mieleen että on noita ja jotkut on sanonutkin että on, yksi ystävä sano että on "hyvänoita" että onko se sitten just niin että selvänäkijät on noitia? Niinko että kun aikoinaan oli niitä noitavainoja sun muuta niin oliko ne just selvänäkijöitä elikkäs että onko asialla jotain eroa onko ennustaja tai selvänäkijä tai noita? Ja mitä eroo on valkosella magialla ja mustalla magialla?

2. vierailija Vierailija

Onkssillä jotai väliä. ainahan niitä on noitia ja selvänäkijöitä sellasina tietäjänaisina pidetty että eiköhs se sillon ihan sama mitä nimitystä kukin käyttää. Jos oikeen olen ynnänny nii se musta magia on jotain saatananpalvontaa.

3. vierailija Vierailija

Ei nin minkäällaista eroo ole. Samaa sakkia

4. vierailija Vierailija

Varmaankin voi olla mutta minun mielestä se on vaan jännittävää. Hyvin mystinen hän on ja ulkoisestihan varmasti tuo ensimmäisenä mieleen noitanaisen. Vielä erityisesti kun on se punainen tukka ja muutenkin koko olemuksensa. Ystävä kävi hänellä sellaisessa energiahoidossa ja sanoi tunteneensa kuin olisi sähkövirta kulkemnut Naomin käsistä ja sanoi säryn jääneen sille reissulle. Itse en ole käynyt energoiahoidossa mutta on katsonut minulle jo pariinkin otteeseen. Miesystäväni tulla tupsahti elämääni juuri siten kuin sen sanoi. Yllättäen ja ystävän ja erikoisen sattumuksen kautta. Talon minkä myöhemmin ostin, tiesi myös kuvailla väriä ja kuistin kaidetta myöden. Osasin myös välttää taloudellisen takapakin sillä tiedolla mitä nousi, mikä olisi ollut muuten väistämättä seurauksena.

5. Lillukka Vierailija

Minua kiinnostaisi miten vaoisi tulla noidaksi?

6. vierailija Vierailija

Miks haluisit? Niikko sitten lentelisit luudalla vai miten?

7. vierailija Vierailija

Ihan turhaan pohdit. Varaat vaaan rohkeesti ajan kyllä se tärkeempää että saat asioihisi selkoa kun että mietit tollasia. Muakin hiukan jännitti ekalla kerralla ko kävin mutta jos on noita nii sitten on, hän on IHANA:D. Oon saamassa mun sekamelskasen elämän asiat viimei pikkuhiljaa kuntoon ja kiitos siitä Naomille:D

8. vierailija Vierailija

Miksi naomi ei laita hintojaan esille? En ainakaan löytänyt sivuiltaan niitä. Turha sanoa että kysy häneltä. Jos myy jotain olisi kohteliasta ja asianmukaista laittaa myös hinnat esille, ettei niitä tarvitse erikseen kysellä.

9. vierailija Vierailija

Ainakin hänen hoitolan sivulla on hinnat esillä... mielestäni ne jollakin sivullansakin... mulle laittaa ainakin hinnat aina kun varaan aikaa ja sikstoiseks ne on mun mielestä ollut samat jo vuosia. Ei kai kukaan hinnan mukaan näkijää valitse? Mulle on ainakin tärkeetä se kuka näkijä on. Enkä ole kyllä koskaan kuullut näkijöiden pitävän alennusmyyntejä tms. Todella edullinen eli hintalaatusuhde kohdallaan. Takavuosien kauhistus oli soitto eräälle 0700-linjan ennustajalle...

10. vierailija Vierailija

Etsin häntä netistä ja ainakin kun googletin selvänäkijä sastamala löysin jonkun sivustonsa missä on hintoja. Siellä on niitä palveluita mitä tarjoo ja oli niis ainakin hinnat.

11. Reikku Vierailija

Noita on. kävin ja valtaansa jäin. Ikusestiko noitanaisen vallassa. noituiko mun kun häntä vaan mietin. Niin erilainen kuin kukaan muu. Kaunis.

12. vierailija Vierailija

Noitia ei ole olemassa. Keskiajan noitavainot liittyivät taikauskoon. Noidaksi epäiltiin vähänkin erilaista henkilöä.selvänäkijä on herkistynyt näkemään ihmisen aurasta tulevaisuutta. Aurasta näkyvät myös henkilön tunnetilat ja ajatuksien suunta. Selvä näkijä näkee vain sen hetkisen tunteitten suunnan, mikä sillä hetkellä olisi tulevaisuus. Tulevaisuus kuitenkin muuttuu koko ajan ihmisen valintojen ja ajatusten mukaan, joten se mitä selvänäkijä sanoo nyt ei välttämättä toteudu. Toki aivan lähitulevaisuuden selvänäkijä pystyy sanomaan, koska asiakas on sen alitajuisesti jo päättänyt.

13. vierailija Vierailija

Noidat on noituuden harjoittajia. Mihin luulet noituuden kadonneen? Noitavainot ei liittyneet taikauskoon vaan silkkaan suvaitsemattomuuteen ja pelkoon erilaisuutta kohtaan> Luin Naomin kirjan Noidan viitta hartioilla ja sen luettuani ymmärsin että asiat eivät satojen vuosien aikanakaan ole isommin muuttuneet> Taikausko taasen liitettiin noituuteen koska ei ymmärretty mistä siinä oli kysymys, eli useimmiten lähinnä luonnontieteitten harrastamisesta. Selvänäkijät eivät suinkaan mistään henkilön aurasta mitään tulevaisuutta katso. Katsominen tapahtuu ihan muuta kautta. Auran näkeminen on vain mahdollista selvänäkijöille, siitä katsotaan lähinnä ihmisen terveydentilaa, tunne-elämää ym. Mikä ihmeen selvä näkijä? Kännissäkö ne muuten ovat? Tulevaisuus ei muutu. Matkalla siihen, asioissa voi tapahtua muutoksia. Kannattaako ollenkaan kommentoida jos ei olleenkaan kärryllä mistä selvänäköisyydessä on kysymys? Minulle henkiset asiat on ollut kiinnostuksen kohteena jo pitkään ja niinpä olen niihin perehtynyt, olen niistä eri näkijöiltä kysynyt kun olen käynyt asiakkaana ja luen kaikki kirjat aiheesta mitä käsiini saan. Olen huomannut että niiden asioiden kohdalla törmää tosi paljon vääriin uskomuksiin ja tietämättömyyteen ja ennakkoluuloihin.

14. vierailija Vierailija

Luin kans sen kirjan, kaverilta lainasin. Todella hyvä, ihan totaalisen erilainen kuin mitä muita olen lukenut ja eteni jännästi niiden runojen tahtiin.

Sen jälkeen mun on tehny monta kertaa mieli ottaa yhteyttä ja varmaan otanki kun mun tekisi hirveesti mieli kysellä häneltä että millasta se on kun on sellanen näkijä ja "julkinoita niinko miks mun kaveri häntä sano. Naomilla on sellanen ihan omintakeine tyyli pukeutuakin ja jotenki hurjan rohkean oloinen. Ihailen. Erityisesti nyt kun sen kirjan pohjalta tiedän hänestä enemmän.

15. vierailija Vierailija

Kyllä tässä ollaan vahvasti kärryillä. Selvänäkijä katsoo ihmisen energiakenttää ja näkee sieltä asioita jotka sillä hetkellä ovat tulevaisuutta. Asiakas voi kuitenkin tehdä myöhemmin toisenlaisen valinnan ja ennustus ei enää pidä paikkaansa. Tulevaisuudesta on olemassa monta eri versiota eikä ole yhtä ainoata olemassa. Toki ennustaja näkee asiakkaan luonteesta ym. paikkansa pitäviä asioita ja aivan lähitulevaisuus esim. matka voi pitää paikkansa. En toki ole ennakkoluuloinen näkijöitä kohtaan. Joskus vaan voi käydä niin että asiakas itse alkaa toteuttamaan ennustajan puheita ja jättää omat valintansa tekemättä.

16. vierailija Vierailija

Vai putosiko kärryiltä

17. vierailija Vierailija

Et taida itse olla kovin tietäväinen näistä asioista. Koko tämän palstan taso on aika surkea.

18. vierailija Vierailija

Mua kansssa jotenki innoittaa hänen tyyli:) On niin erikoinen ja persoonallinen. Aion kanssa lukee sen kirjan. On jostai syystä viime aikoina alkanu kiinnostaa kaikki mystisemmät asiat ja olen lukenu kaikkee noituudesta, Wiccasta ja muusta sellasesta.

19. vierailija Vierailija

Aion hankkia Naomilta sellaisen amuletin, toivon sen auttavan mua eräässä asiassa, onko jollain kokemusta miten huvin on toimineet?

20. vierailija Vierailija

Toimii:) Tosiaan toimii:) Omani hommasin kun minusta on jotenkin jännittävää että mulla on nyt amuletti joka on hankittu oikealta "noita-naiselta" tämä on kaiken lisäksi tosi kaunis ja ihan erilainen kun mun muut korut.

21. vierailija Vierailija

Minuu on aina harmittanu kun olen vaikka käyny mun ystävättren kanssa jossain paikoissa niin häntä on heti alettu lähestyä ja minua ei edes huomata, olen yleensä kun joku näkymätön. Naomilta hankin itselleni amuletin, en suoraan sanottuna isommin laskenu tän varaan odotuksia mutta aloin käyttää kun ajattelin että eipä ole mitään hävittävääkään..
    Käytiin sitten yks päivä kahvilla töiden jälkeen ja siihen mun viereen ilmesty yks kaveri joka ei ole koskaan mua edes huomannu ja kysy multa että saako istua seuraan. Töissä yks mies tuli juttusille mikä ei ole koskaan ennen tullut ja viikko takas yks mies soitti ja kysy voisko poiketa. Tuntuu tosiaan toimivan kun mitään muuta ei ole muuttunut kun että tän hankin.

22. vierailija Vierailija

Häneltä saa niitä talismaaneja myös niin onko tietoa mikä ero niillä ja amuletilla? Siis onko niiden tehossa tai vaikutuksessa jotain eroa?

23. vierailija Vierailija

On eroa miten vaikuttaa. Ostin ensin amuletin ja nyt viimeksi talismaanin.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri