Onko Sinua

  • Viestiketjun aloittaja Pokattu spontaanisti
  • Ensimmäinen viesti
Pokattu spontaanisti
Sehän on selvää, että me jätkät kyllä lähdetään baanalta mukaan heti kun joku hame vähänkin siihen suuntaan antaa ymmärtää. Muttamutta, kysynpä Teiltä arvon tytöt ja naiset, että oletteko lähteneet baanalta miehen mukaan (nyt en tarkoita vain romanttista kuutamoserenadia) spontaanisti eli olette yht´äkkiä huomanneetkin joutuneenne viettienne vietäviksi. Kysymykseni saattaa tuntua syvätieteellisen kahjolta, mutta kysyn silti.
 
Mia
Olen lähtenyt...Olin viime kesänä kaverini luona Lahdessa ja baarista minut nappasi mukaan tumma ja pitkä nuorimies.Kaverini lähti omille teilleen,joten menimme kaverini kämpille...Se kaveri sai mut hulluksi...
 
Sugababe
Olen lähtenyt... Baarissa oltiin tyttöporukalla ja oltiin kyllä juotukin, mutta ei mitään hirveesti.
Mies oli ihan ok näköinen, mutta ärsyttävä ja silti päästin hänen mun luo yöksi. Ei teoriassa maailman fiksuin veto, kun en ees hänestä pitänyt, mutta olin vaan puutteessa ja hän muotoili asian muistaakseni suunnilleen näin: ""Mä oon sinkku, sä oot sinkku, mitä me täällä enää tehdään?""
 
ö?
Öö, minä en ymmärrä yhtään tätä kysymystä? On tullut lähdettyä miesten mukaan sponttaanisti, uuuseaan otteeseen, eikö näitä juuri kutsuta yhdenillan jutuiksi?

Yhdesti lähdin ärsyttävän oloisen miehen mukaan. Seksi oli jumalaista, jotenkin oli vaan ihanan aggressiivista ja irstasta.
Olinkohan sitten ollut puutteessa vai oliko taika juuri siinä ettei tarvinut olla ""viehättävästi"" kun mies ei mua henk koht kiinostanut...
 
Kat(t)i
Harvoin näin tapahtuu, että miehen kanssa baarista on suunnattu puuhailemaan. Seksi kun mielestäni on usein hieman yksitoikkoista vastakkaisen sukupuolen kanssa. Syistä seurauksiin: on tullut toteutettua monesti akteja muiden naisten voimin. Se jos jokin tuntuu taivaalliselta ja myös on nautinnollista. Ei sillä kuitenkaan etteivätkö miehet ole hyvää sänkyseuraa :)
 
Pokattu spontaanisti
Kiitoksia tähänastisista kommenteista, olette hyvin pointtini ymmärtäneet. Eli kysehän on siitä, että jos lähdette radalle vain ""tyttöjen kesken tanssimaan"" ilman taka-ajatuksia, tapahtuukin sitten yön huumassa naksahdus päässä ja päätättekin virvelöidä jonkun male-merkkisen messiinne.

Tästä voi sitten jatkaa sarjassa ""sen kerran haluaisin unohtaa"", estradi teillä, vassokuu.
 
Sade
Lähdin kerran yhden miehen mukaan joka oli kauhea syynä tähän oli se, että olin niin kännissä...
Tapasin miehen puoli vuotta sen jälkeen enkä edes muistanut, että ""tuonkin kanssa on tullut nussittua"", mies punasteli kovasti mitä ihmettelin. Kun lähdimme ystäväni huomautti, että tuonkin kanssa olet ollut;) Mies näytti yhtä luotaantyöntävältä toisellakin kerralla....
 
annika
Kävi mulle kerran.. ja olin vielä mieheni kanssa. Olikin vallan erikoinen tapaus. Enkä voi kun miestäni ihailla .
Nuori mies haki tanssimaan.. haki toisen kerran ja sillä seisoi. Olin paljon vanhempi häntä joten minua imarteli.
Mua vietiin taas ja tunsin kuinka pojalla seisoi.
Kerroin miehellei ..hän kertoi että poikia on kolme.. siinä on sun kimppa kokemus.
Sanoin ettei tuommoista tapahdu.
Entä jos mieheni heitti mulle?annatko.
Jos niin tapahtuu niin annan mutta yksin en uskalla. Mieheni lupaa tulla tuekseni.
Poika haki tanssimaan ja kulli painoi jalkaani vasten.. vein päätäni taaksepäin ja katsoin poikaa silmiin..ja kysyin mitä ja hymyilin.
Annatko pillua poika kysyi..
Kerroin ehdot että kaikki kolme ja mieheni on mukana.
Aikoi kysyä kavereitaan.
Toinen niistä pojista haki tanssimaan ja kysyi että olenko tosissani.
Olin ..niin menin poikien pöytään ja yks niistä kokeili mua hameen alta.. olin myyty.
Menimme mieheni tykö ja lähdimme poikien mökille..ja luoja mitä voi olla sexi parhaimmillaan kun on paikka oikea eikä tarvitse pelätä vaan antautua..
 

Yhteistyössä