Onko sinulla aina kännykkä lähetyvillä, että ehdit vastata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Äidin kanssa on ollut riitoja siitä kun en aina vasta hänen soittoihin. Nytkin olen ollut kolme päivä kipeänä ja nämä päivät on mennyt sille että nukuin. Mies on hoittanut lapsia ja lähtenyt pariksi tunniksi kaupungille, että saan levätyksi.
Eilen tukkurassa vastasin puhelimeen kun äiti soitti. Kyllä sen äänestä huomaa kun on vihainen ja kun puhuu ilman v..lua. Rupesi kyselemään missä lapset on ja mitä itse teen. Vastasin että en tideä missä lapset on enkä tiedä milloin ne tulee, koska itse olen nukkumassa kun olen kuumessa. Ton "kuume" sanan äiti ei tietenkään kuullut vaan rupesi v... lemaan miten muka en tiedä missä lapset on ja milloin ne tulee. Sanoin soittavani myöhemmin ja sammutin puhelimen.
Vähän ajan päästä tuli viesti, miten törkeä minä olen kun en vastaa hänen soittoihin ja miten omaa äiti ei tiedä missä lapset on.
Siihen vastasin, ettei minun tarvitse vastata jokaiseen soittoon. Ja joo en tiedäkään missä lapset on koska mies lähti heidän kanssa johonkin, jotta saisin levätyksi kun olen ollut jo pari päivää kuumessa.
Sen jälkeen on tullut vaikka kuinka paljon viestejä, en vastannut koska nukahdin. Aamulla tuli viesti, että hän haluaa tulla selvittämään asiaa miksi olen niin törkeä häntä kohtaan kun en soita enkä vastaa viesteihin.
Joo, olen törkeä kun haluan levätä enkä pidä kännykkä lähetyvillä.

Kuulostaa samalle kuin oma äitini..

Paitsi, että mun äiti soittaa mun sisaruksille ja läheisille ihmisille, jos en vastaa, että kuka tietää missä olen. Koen tuon hyvin rasittavana kontrollointina..

Ei ole aina, enkä aina jaksa vastata vaikka kuulisinkin. Teen myös vuorotyötä ja senkin takia puhelin monesti äänettömällä. Ystäväni tietävät tämän, ja että otan yhteyttä kun ehdin/jaksan.

Okei, äidilleni yritän aina vastata mahd pian, ei siksi että alkais aukoon päätä vaan koska tiedän että se höpsö huolestuu :D

Työaikana puhelin on tietysti koko ajan lähettyvillä. Palavereissa tietysti piipparilla.
Kotona vastaan kyllä kaikkiin puheluihin jos satun olemaan puhelimen lähettyvillä. En siis ota luuria pihalle mukaan koska en todellakaan edes aikoisi vastata kesken nurmikonleikkuun, lumitöiden, lapiohommien, puiden oksimisen, auton pesun, autotallin siivouksen, lenkkeilyn, hiihtämisen, tahi minkään muunkaan ulkoaktiviteetin aikana puhelimeen.

En todellakaan pidä kännykkää aina lähettyvillä. Usein se on äänettömällä, ja joskus vaikka huomaankin et se soi, niin en vastaa.
Aina ei vaan huvita, soittelen sitten joskus takasinpäin jos siltä tuntuu.
Olen ehkä vähän erakkoluonne, mutta toisaalta mulla on (sukulaisia) jotka soittaa monta kertaa päivässä. Eräskin saattaa kolme, neljä kertaa päivässä soittaa vaikka vastaiskin niihin. Jos en vastaa, niin hän soittaa kymmenenkin kertaa.. Ja koskaan ei mitään asiaa.

En tajua miksi äidin aina täytyy vetää siihen, että olen vihainen sille kun en vasta puhelimeen!? Olen sanonut monesti sekä äidille, että anopille, jos ei huvita vastata puhelimeen niin en vasta. Ja soitan takaisin kun kerkean. Anoppi ymmärtää, mutta äiti taas vetää herneet nenään kun en vastaa.

Yhteistyössä