Onko sinulla FB:ssa julkkiskaveri, jota et oikeasti tunne IRL? (ja yks toinen kysymys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei taida rohjeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei taida rohjeta

Vieras
Entäs jos sinulla on yhteinen "tykkäys" jonkun ei-kaverin kanssa ja tämä ei-kaveri kirjoittaa tykkäyksen seinälle jotain josta sinä taas tykkäät, tuleeko tälle ei-kaverille ilmoitus että sinä tykkäät hänen kommentistaan?

Voisiko tuota enää monimutkaisemmin selittää :D

Kyllä se taitaa ilmoituksen siitä sun tykkäämisestä saada, mikäli facebook sillä kohti toimii. Ainaski mulle on tullut ilmoitukset tykkäyksestä, kun itse kommentoin yhtä juttua tykkäämälläni sivustolla ja mulle ihan tuntemattomat ihmiset siitä tykkäsivät. :D

On muutama julkkiskaveri, en sillä tavalla tunne heitä, mitä nyt jutellut ja kirjoitellut heidän kanssaan ja tietävät kyllä minut ja moikkaavat jos nähdään.

[QUOTE="aloittaja";22544818]ihQ-daa ;)

Todellisuudessa olen teini-iästä jo aika kaukana.[/QUOTE]

Eihän se tosiaan ikäsidonnaista ole -teinareilla kaiketi vain tavallisempaa kuin aikuisilla ihmisillä. Musta on jotenkin huvittavaa pyytää fb-kaveriksi julkkista, jota ei ihan oikeasti tunne. :)

Eihän se tosiaan ikäsidonnaista ole -teinareilla kaiketi vain tavallisempaa kuin aikuisilla ihmisillä. Musta on jotenkin huvittavaa pyytää fb-kaveriksi julkkista, jota ei ihan oikeasti tunne. :)

Mä olin jonkun aikaa kaveri yhden julkkiksen kanssa, jota en tunne IRL. Se pyysi mua kaveriksi :D. Mut sitten se lähti koko Naamasta, jotakin shittiä tapahtui :(.

Itse en ole ketään ei-tuttua kaveriksi pyytämässä, mutta minun kavereillani on joitakin julkkiskavereita, joita tuskin oikeasti tuntevat. Mulla ei olis pokkaa moiseen :D

Yhteistyössä