M Minä.. Vieras 11.11.2010 #4 Olen automyyjä. Miesvalten ala kaikinpuolin, mutta rakastan työtäni ja viihdyn todella.
K kurkkusalaatti Vieras 11.11.2010 #5 Sotilas olen ja työ on mukavaa ja vaihtelevaa, ja eikä noita naisia paljon näy.
V "vieras" Vieras 11.11.2010 #7 restaurointi artesaani. eli hyvin paljon samoja hommiakin kun esim. kirvesmiehellä. kivan monipuolinen ammatti. mutta 160 senttisenä fysiikka tulee väistämättä aina joskus vastaan. silloin vaan pyydän riskimpiä apuun.
restaurointi artesaani. eli hyvin paljon samoja hommiakin kun esim. kirvesmiehellä. kivan monipuolinen ammatti. mutta 160 senttisenä fysiikka tulee väistämättä aina joskus vastaan. silloin vaan pyydän riskimpiä apuun.
B Best Regards Vieras 11.11.2010 #8 IT-alan esimies. Teknistä, ihmisläheistä ja matemaattista vuorotellen.
Å åååå Vieras 11.11.2010 #10 Autonkuljettaja, tuleva insinööri. Työ on paljon ajamista. En mä osaa sitä sillai arvioida, kun en muutakaan oo tehny ja tossakin olen pärjännyt.
Autonkuljettaja, tuleva insinööri. Työ on paljon ajamista. En mä osaa sitä sillai arvioida, kun en muutakaan oo tehny ja tossakin olen pärjännyt.
? .... Vieras 11.11.2010 #11 Metallihommia teen.. Lähinnä hitsausta, polttoleikkausta ja sen sellasta.. Kivaa hommaa on, mut ei sovi "neideille"!
Metallihommia teen.. Lähinnä hitsausta, polttoleikkausta ja sen sellasta.. Kivaa hommaa on, mut ei sovi "neideille"!
Kotilohikäärme Aktiivinen jäsen 20.07.2009 7 181 1 36 korpimännikkö Uudellamaalla 12.11.2010 #13 Valokuvaaja. Ihmiset mieltää sen edelleen miesten duuniksi vaikka iät ja ajat suurin osa ammattiin valmistuneista lienee ollut naisia.
Valokuvaaja. Ihmiset mieltää sen edelleen miesten duuniksi vaikka iät ja ajat suurin osa ammattiin valmistuneista lienee ollut naisia.