C
Coocie
Vieras
Onko sinulla ollut joskus sivusuhde samalla kun olen parisuhteessa? Kuinka se toimi? Lopetitko suhteen vai erositko puolisosi kanssa? Missä tapasitte ja kauanko suhde kesti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Coocie:Onko sinulla ollut joskus sivusuhde samalla kun olen parisuhteessa? Kuinka se toimi? Lopetitko suhteen vai erositko puolisosi kanssa? Missä tapasitte ja kauanko suhde kesti?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Coocie:Onko sinulla ollut joskus sivusuhde samalla kun olen parisuhteessa? Kuinka se toimi? Lopetitko suhteen vai erositko puolisosi kanssa? Missä tapasitte ja kauanko suhde kesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Coocie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Coocie:Onko sinulla ollut joskus sivusuhde samalla kun olen parisuhteessa? Kuinka se toimi? Lopetitko suhteen vai erositko puolisosi kanssa? Missä tapasitte ja kauanko suhde kesti?
Ei ole, mutta voisi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja jaahans:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:On ollut. Sekä yhden illan juttuja, että pari pidempää suhdetta. Asuin jopa avoliitossa kahden miehen kanssa samanaikaisesti :snotty:
Nuoruus ja tyhmyys. En ole ylpeä noista jutuista, toisaalta en juuri niitä kadukaan. Kaikki kokemani on kuitenkin opettanut mulle jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:On ollut. Sekä yhden illan juttuja, että pari pidempää suhdetta. Asuin jopa avoliitossa kahden miehen kanssa samanaikaisesti :snotty:
Nuoruus ja tyhmyys. En ole ylpeä noista jutuista, toisaalta en juuri niitä kadukaan. Kaikki kokemani on kuitenkin opettanut mulle jotain.
miten toi avoliittokuvio oikein käytännössä onnistui?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:On ollut. Sekä yhden illan juttuja, että pari pidempää suhdetta. Asuin jopa avoliitossa kahden miehen kanssa samanaikaisesti :snotty:
miten toi avoliittokuvio oikein käytännössä onnistui?![]()
Asuin kahdessa eri maassa vuorotellen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Alkuperäinen kirjoittaja jaahans:
Kylla mulla on tasta asiasta ihan varma mielipide, joka ei muutu.
Alkuperäinen kirjoittaja jaahans:Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Alkuperäinen kirjoittaja jaahans:
Kylla mulla on tasta asiasta ihan varma mielipide, joka ei muutu.
Elämäntilanteet ja mielipiteet muuttuvat.