P
pöääää
Vieras
Kolmen lapsen äiti joka ehtii päivittelemään facebook tilaansa jatkuvalla syötöllä turhamaisilla/ henkilökohtaisilla asioillaan. Siis jakaa täysin koko elämänsä facebookissa, kirjoittaa mitä typerämpiä päivityksiä ja niihin nää jotkut nettituttu kaverit jaksaa viel jatkuvalla syötöllä kommentoida.. Ihmetyttää et joku ihminen elää kun filmitähti facebookissa, vaikka päivityksistä päätellen ei omista juuri minkäänlaista elämää. Ei mitään oikeasti kerrottavaa, arkisia juttuja vatvotaan päivästä toiseen ja miehen kanssa käydyt keskustelut kirjoitetaan sanasanasta ( SIIS VUOROPUHELUT KIRJOITETAAN TYYLIIN MATTI SANOI, MINÄ SANOIN: jne..). Oon myös miettiny et jos kirjottelisin jotai mun ja mieheni henk.kohtasia keskusteluja facebookissa vuodesta toiseen nii mieheni olisi varmasti ottanut lähtipassit jo aikapäiviäsitten äkkiä.Ihan pimeetä, mihin ihmisen yksityisyys katoaa? Kuka HELKKARIN mies kattelee muijaa joka kirjottaa facebookissa tollasia asioita niiden elämästä?
Ja miks ihmiset jaksaa kommentoida tollasiin päivityksiin jatkuvalla syötöllä? Eikö ihmiset omista omaa elämää, onko ne niin kiinnostuneita toisten elämästä?
Pöyristyttävää...
Ja tiedän, tää on tosi turha kirjotus. Oli vaan pakko jakaa oma ihmettely.
Sorry, turha..
Ja miks ihmiset jaksaa kommentoida tollasiin päivityksiin jatkuvalla syötöllä? Eikö ihmiset omista omaa elämää, onko ne niin kiinnostuneita toisten elämästä?
Pöyristyttävää...
Ja tiedän, tää on tosi turha kirjotus. Oli vaan pakko jakaa oma ihmettely.
Sorry, turha..