Miten se lakeihin liittyy onko asia sopimaton. Ja toi on kyllä sopimatonta, jokainen normijärkinen sen tajuaa.
Ei mitenkään,oli vertauskuva.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten se lakeihin liittyy onko asia sopimaton. Ja toi on kyllä sopimatonta, jokainen normijärkinen sen tajuaa.
Hienoa. Oisitte vielä nussineet arkun päällä hautajaisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vattulan väki;28043392:Toki,kaikki luokittelee itse mikä on sopimatonta ja mikä ei.
Tarkoitin vaan,että se aikaraja,mikä se on?Joku tietty aika?Millon on surut surtu?
Jos ap:n siskolla riitti se 2kk,niin voi olla sopimatonta joo,muttei lainvastaista.
Kaikki tekee niinkun parhaaks näkee,tuskin siihen muiden puuttuminen auttaa.
Itse en olisi tuohon kyennyt. Mulla meni aikani, että sain oman elämäni palaset kerättyä niin, että siitä tuli taas ehyt. En olisi ollut niin sinut tapahtuneen kanssa kahden kuukauden kuluttua, että olisin voinut ottaa rinnalleni uuden kumppanin. Ja omalla kohdallani myös kolme lasta olisi estänyt tuon, ei mulla olisi ollut edes aikaa uudelle kumppanille, kun kaikki aika meni oman itseni kasaamiseen, arjen pyörittämiseen ja lapsista huolehtimiseen. Vaikka olinkin jo pitempään tiennyt, miten asiassa tulee käymään, niin silti tietynlaiset uudet rutiinit luotiin vasta mieheni, ja lasten isän, kuoleman jälkeen.
Siskoni kumppani menehtyi alle kaksi kuukautta sitten ja hänellä on jo nyt uusi mies. En mä tietenkään tarkoita, että pitäisi vudeksi jäädä kotiin suruhuntu päässä, mutta jotain kunnioitusta pitäisi olla kumppania sekä hänen omaisiaan kohtaan. Mitä mieltä te olette?