Onko sopivaa?

26.06.2012
88
0
6
Naimisissa olevan lähteä sinkkukaverin sekä parin nuoren vastakkaista sukupuolta olevan sinkun kanssa viettämään iltaa ja jäädä yön yli majailemaan yhden asunnolle?

Olisitko mustasukkainen aviopuoliso?
Mitä sanoisit?
Mitä tuntisit?

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26896473:
no jos en tuntis noita sinkkunaisia, niin kyllä olisin mustasukkainen. Saattaisin kysyä, et oisko miehelle ok, että mä lähden kahen sinkkumiehen kanssa?

Jos miehesi sanoisi, että se on ok niin et ole enää mustasukkainen sinkkunaisille ja ukko saa mennä?

[QUOTE="Jäämies";26896541]Jos miehesi sanoisi, että se on ok niin et ole enää mustasukkainen sinkkunaisille ja ukko saa mennä?[/QUOTE]

eipä meillä ole tapana kysellä saanko mä kulta mennä? Kun ilmotetaan et mä menen ja se on sillä selvä...

En ole mustasukkainen, mutta ei ole mielestäni sopivaa. Kannattaakin hankkia puoliso, jonka kanssa mielellään viettää aikaa, niin ei tule ongelmaa tuollaisista. Miksi tuossakin tapauksessa myös puolisoa ei olisi kutsuttu mukaan?

Parempi vaan jos kaikki krapulaa etäisestikin muistuttavat olotilat kärsitään jossain muussa osoitteessa. Pettää jos on pettääkseen. Ei se katso sitä, että kenen kämpillä ollaan. Sanotaan näin, etten hihku riemusta ajatukselle baarikierroksista, mutta toisaalta minua ei saisi viettämään iltaa edes ase ohimolla, joten menköön kavereidensa kanssa niin halutessaan.

Olisi ok, jos tuntisin kyseiset sinkkunaiset. Itse tulee myös vietettyä miespuolisten sinkkukavereiden kanssa aikaa, kaikki heistä tuntee myös mieheni. Jotkut ovat olleet meillä yötä, vaikka mieheni on ollut poissa.

Olisin mustasukkainen.
Meillä ei ole miehen kanssa tapana viettää öitä muualla, kuin himassa, ellei kyse sitten ole työmatkasta. Ei vaan sovi meidän kummankaan luonteisiin. Tässä ei ole kyse siitä, ettemmekö luottaisi toisiimme, vaan ehkä meidän välisestä kunnioituksesta.

Itsehän en pitäisi tuosta ja ilmaisisin asian myös puolisolle, että en pidä sopivana. Itse saisi sitten päättää meneekö vai eikö mene. Ei kai aikuista voi kieltääkään.

Toki olettaisin että kunnioittaa tunteitani ja ei menisi.

En "hyväksyisi" että vaimo lähtisi tuollaiseen illanviettoon. En myöskään pitäisi sopivana itse lähteä vastaavasti enkä edes ehdottaisi sitä vaimolle. Mutta jokaisessa parisuhteessa on erilaiset rajat ja kaikki ok niin kauan kuin molemmat ovat niihin tyytyväisiä.

Niin siis oma tilanteeni on sellainen että vaimoni haluaisi lähteä moiseen illanviettoon porukan kanssa, jota en itse henkilökohtaisesti tunne ollenkaan. Vain niminä ja mitä vaimo kertonut. Tottakai luotan vaimooni, mutta siitä huolimatta minusta tuo ei tunnu sopivalta. En tietenkään kiellä mitään, mutta voin kertoa miltä minusta tuo tuntuu. Ei hyvältä.

Vaimo nyt ei ymmärrä tätä ollenkaan, vaan hän lähes suuttunut kun olen sitä mieltä mitä olen. Vaan mitä, valehdellako minun pitäisi?

Olen aina luullut että olemme samalla aaltopituudella tässä asiassa, sillä juuri siksi itsekin olen moisista illanvietoista automaattisesti kieltäytynyt. Epäilen myös, että hänen voisi olla vaikea sulattaa että lähtisin parin parikymppisen tytön kanssa toisen kämpille ottamaan alkoholia ja yöpymään. (jos tässä tilanteessa kysyisin niin uskoisin että vaimo sanoo että tottakai olisi ok, mutta entäpä kun tilanne olisi ihan oikeasti omalla kohdalla?)

Mun mielestä se ei vaan oikein ole sopivaa, kun en tiedä yhtään mitään ihmisistä keiden kanssa on menossa...

En hyväksyisi, en vaan löytäisi yhtään kunnollista syytä miksi sinne pitäisi jäädä yöksi. Vastakkaista sukupuolta olevia kavereita saa olla, mutta ei heidän kanssaan tarvitse yöpyä (jos nyt ei ole kyse jostain "olemme kuin sisko ja veli lapsuudesta saakka" jutusta, mutta näinhän ei ap:n tapauksessa ollut).

Ap, kysyisin vaimolta että MIKSI ihmeessä sinne pitää jäädä yöksi? Mielestäni varattu ihminen ei yövy ilman hyvää syytä vieraiden, vastakkaista sukupuolta olevien kanssa.

No kun se olisi helpompaa... oli selitys. Vois mennä autolla ja juhlia miettimättä kellonaikaa. Eikä nämä tosiaan mitään sydänystäviä ole, ihan muutaman kuukauden ikäisiä kaveruussuhteita. Kerran olen jopa pari niistä nähnyt, eli en ole ikinä edes keskustellut näiden ihmisten kanssa. Jos silläkään nyt asian kanssa merkitystä on.

Voisin silti väittää että jos pari 25v tyttöä töistä pyytäisi minua heille nauttimaan drinkeistä ja jäämään yöksi, vaimolla olisi erittäin uusi näkemys asiasta. (tai sitten vaimoa ei enää kiinnosta meikäläisen tekemiset)

Tarjoudu hakemaan vaimo juhlista, ja katso mikä on ilme? Itse ainakin mieluummin tulisin omaan kotiin oman kullan kyydillä, kuin jäisin yöksi vieraaseen paikkaan. Johan se on hankalaakin, raahata kaikkia yöpymistarvikkeita mukana... Sitäpaitsi itsekin miehenä varmaan tiedät, kuinka viatonta on sinkkumiehiltä tarjota yöpaikkaa kahdelle humalaiselle naiselle!

No kun se olisi helpompaa... oli selitys. Vois mennä autolla ja juhlia miettimättä kellonaikaa.

Minkälainen välimatka tässä on kyseessä? Siis olisiko taksimatka liian kallis/hankala toteuttaa?

Mä olin viime kesänä kaverin (mies) luona sen kahden kaverin (miehiä) kanssa illanvietossa ja sieltä matkaa meille kotiin tulisi 42 km joten alunperin oli tarkoitus jäädä yöksi mutta saimme kuskin keskustaan baariin ja päädyin sitten sieltä kotiutumaan kun kotiin oli 2 km ja tän kaverin luo tosiaan se reilu 40 km plus menin sinne kaverille muilla keinoin kuin omalla autolla ni ei tarvinnu edes sitä miettiä et auto jää reissun päälle.

Maksaisin taksikyydin mielelläni juu vaikka matkaa jonkin verran onkin, mutta siihenkin oli selitys että kun hänen tyttökaverinsakin tulisi sitten meidän auton kyydillä... että mites hän?

No. Minulle kyllä tavallaan riittää, että en vain itse koe sitä sopivana. Hän tekee sen mukaan sitten, minkä painoarvon sille antaa. Sen tiedän, että jos hän kokisi että jokin ei olisi sopivaa niin en missään nimessä tekisi sitä siitä huolimatta.

Saas nähdä. Vähän ylipäätään ihmisten mielipiteitä ja erilaisia näkömyksiä kartoitan. Laajentaa vähän ymmärrystä asiaan. Vaan ihan selvä että mielipiteitä on yhtä monta kuin on ihmisiäkin.

Hihhei. Vaimon mielestä sitäkään ei ole häirinnyt kun olen käynyt kaverin kanssa baarissa. Mieskavereiden kanssa olen käynyt ihan, jotka kaikki hänelle tuttuja myös (ollaan vietetty yhdessäkin iltoja). Saapas nähdä mitä vaimo sitten meinaa tehdä.

Tästähän on mahdollista tulla vielä ihan muheva kriisi. :P

Yhteistyössä