Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:meen saamaan abortin ylihuomenna ja haluaisin kuulla kokemuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Itselläni ei ole tehty mutta moni on ystävistäni tehnyt ja ikävä kylllä moni myös sitä katunut. Muuta en voi sanoa kuin että koita kestää jotenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja mina:Alkuperäinen kirjoittaja v:Itselläni ei ole tehty mutta moni on ystävistäni tehnyt ja ikävä kylllä moni myös sitä katunut. Muuta en voi sanoa kuin että koita kestää jotenkin.
Tai sitten vaihtoehtoja on muitakin. Adoptio? Vauva on ihminen jo sillä kohdussa, tuntee kipua jne. Sinunkin kannalta abortti ei ole välttämättä mikään hyvä vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:Alkuperäinen kirjoittaja mina:Alkuperäinen kirjoittaja v:Itselläni ei ole tehty mutta moni on ystävistäni tehnyt ja ikävä kylllä moni myös sitä katunut. Muuta en voi sanoa kuin että koita kestää jotenkin.
Tai sitten vaihtoehtoja on muitakin. Adoptio? Vauva on ihminen jo sillä kohdussa, tuntee kipua jne. Sinunkin kannalta abortti ei ole välttämättä mikään hyvä vaihtoehto.
joo oon tälläki palstalla jutellu näistä asioista aiemminkin ja ei nää samat asiat enää oikein kannata läpi mennä.
mulla vain ei oikein oo ketään läheistä kenen kanssa mennä tätä asiaa läpi, niin koitan ettii tukee muualta.
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:oisiko ihan jonkun omia kokemuksia? kun pelottaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oletko entinen Hot Coffee?
Alkuperäinen kirjoittaja mina:Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:meen saamaan abortin ylihuomenna ja haluaisin kuulla kokemuksia.
Otan osaa. Sulla varmasti hyvät syyt, kun olet päätynyt tuohon ratkaisuun. Kyseessä kuitenkin ihmiselämä. Toivottavasti saat henkistä tukea myöhemminkin. Olen kuullut monien kärsivän masennukesta vielä pitkien aikojen päästä abortin takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:äiti, toimenpide.
Alkuperäinen kirjoittaja surusilmä:Alkuperäinen kirjoittaja mina:Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:meen saamaan abortin ylihuomenna ja haluaisin kuulla kokemuksia.
Otan osaa. Sulla varmasti hyvät syyt, kun olet päätynyt tuohon ratkaisuun. Kyseessä kuitenkin ihmiselämä. Toivottavasti saat henkistä tukea myöhemminkin. Olen kuullut monien kärsivän masennukesta vielä pitkien aikojen päästä abortin takia.
Totta. Itse olen tehnyt abortin 5vuotta sitten painostuksen/pakotuksen alla. Ja yhä tänäkin päivänä mietin että minkälainen 5-vuotias ihana tyttö tai poika mulla olisi. Vaikka mulla nyt mitä ihanin 2-vuotias niin silti. En IKINÄ unohda sitä. On aina mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:monesko abortti![]()