L
Lunatic
Vieras
A-talk päällä ja sillä on ton mallinen paita, että siel vois olla pulla uunissa. Vaikka voihan se olla muuten vaan muotikolttu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Hmmm...luulen, että on pulla uunissa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Hmmm...luulen, että on pulla uunissa =)
=) Supisupi.. onkohan esikoinen tulossa vai kuinka mones..?
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Hmmm...luulen, että on pulla uunissa =)
Emmä tiiä...oota, kuukletan. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Hmmm...luulen, että on pulla uunissa =)
Emmä tiiä...oota, kuukletan. :xmas:
Määki kuukletin, mutten löytäny ainakaan alkupuolelta mitään tietoja.. Löysiksää?
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:No en.
Höh.
Kertoiskohan ne Ylen ohjelmapäivystyksessä jos soitan ja sanon että olis niinku pakko saada tietää tai menee parilta hullulta (sori) yöunet muuten? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Ainakin se on ihan kärttynen, niin siitä päätellen olis..
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Ainakin se on ihan kärttynen, niin siitä päätellen olis..
Eikse oo aina? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Ainakin se on ihan kärttynen, niin siitä päätellen olis..
Niinpä. Mutta äsken se hymyili!!!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mun mielestä sillä ei ole ennestään lapsia. En nyt ihan 100% varma ole, mut kuitenkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:Ainakin se on ihan kärttynen, niin siitä päätellen olis..
Niinpä. Mutta äsken se hymyili!!!! :attn:
Noni! Raskaus pehmentäny senkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mun mielestä sillä ei ole ennestään lapsia. En nyt ihan 100% varma ole, mut kuitenkin...
Ei sille ainakaan osaa viel kuvitella lapsia, en tiä kui. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mun mielestä sillä ei ole ennestään lapsia. En nyt ihan 100% varma ole, mut kuitenkin...
Ei sille ainakaan osaa viel kuvitella lapsia, en tiä kui. :xmas:
Miten niin vielä, ei se enää kauhean nuori ole...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Palstaileekohan Susanne? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Palstaileekohan Susanne? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Palstaileekohan Susanne? =)
Ainakin kohta. Kuka meitä vois vastustaa!
Sillä taitas kyllä olla liian tiukkaa tekstiä... täytys vaan peesailla ettei jäis tappiolle.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Palstaileekohan Susanne? =)
Ainakin kohta. Kuka meitä vois vastustaa!
Sillä taitas kyllä olla liian tiukkaa tekstiä... täytys vaan peesailla ettei jäis tappiolle.![]()
![]()
Ehkä se on jo täällä.
Nyt arvailemaan kuka se voisi olla?
Me ei ihan heti Susannellekaan hävitä B) .