Onko synnyttäneen äidin mahdollista päästä takaisin kuntoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Elikkäs vatsa roikkuu löysänä reppuna ja ylipainoa on 20kg. Oispa niin ihanaa olla taas samoissa mitoissa kuin ennen lapsia. Tulee olemaan varmasti pitkä ja kivinen tie..

Ei aina kaikki pääse kuntoon.
Fysiikanlakeja ei voi kumota. Kuntoon ei pääse ilman isoa leikkausta esim. jos lihakset vatsasta venähtäneet raskauden takia, lihakset vaginassa levähtäneet, iho niin venynyt ettei pysty palautumaan. Tuo iho on varmaan aika pitkälle perinnöllinen juttu ja ei ole ihmisestä itsestään kiinni.

Imetys ei vieny multa kiloja ja tuonu muotoja takas..Palauduin kunnolla vasta kun lopetin imettämisen. Kolmen lapsen jälkeen olen samoissa mitoissa kun aiemminkin, ihan normiarjella ja pienellä kuntoilulla.

Mulla on maha tiukemmassa kunnossa kun ennen raskautta (ja paino myös alhasempi) ja synnytyksestä 3 kk. Mutta arpia on mahassa ja reisissä, ehkä nekin joskus haalentuu... Ei siihen auta kun treenaaminen!

Mulla tepsi imetys + vaunukävelyt + jumppa

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja TOTTA KAI:
Luonto on järjestänyt asian= imetys.
Helppo ja mukava laihdutuskeino.
Voi kun toimiskin kaikilla... Itse oon imettäny + luovuttanu maitoa kahden lapsen aikana. Mut eipä se laihduttanu grammaakaan... :(

Riippuu myös siitä mitä syöt. Imetys kuluttaa n. 500 kaloria ja jos haluut laihtua pitää olla kalorivaje!

Mä tilasin twist stepperin, hyvin on toiminu :) Mulla ei meinannu millää kilot lähteä normi lenkkeilyllä ym. Mut nyt kun muutaman viikon steppaillu tolla niin rasvaa on palanu joka puolelt kehoa ja oon kiinteytyny :)

Yhteistyössä