Onko tää ihan vain mahdollisen tulevan flunssan oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan vain

Vieras
Pää on nyt kipeä kolmatta päivää. Korvien takaa molemmin puolin särkee, vasemmalta enemmän. Kipu tosin kiertää vihlovasti ympäri päätä,mutta tuo vasen puoli korvan takaa tosiaan on se kipein kohta.

Hieman tuntuu välillä kuin myös huimaisi ja naamassa, nenävarren ja poskien kohdalla tuntuu painetta. Kipeät ne ei ole eikä arista viakka päätä painaisi elemmaksi, ei siis poskiontelotulehdusmaista sen suhteen. Silmälaseja en voi käyttää kun ne tuntuu "paianavilta"

Päänsärkylääke auttaa hetkeksi. Olen ottanut Burana 400 mg pari kertaa päivässä.

Näössä ei ole hämärtymistä,mutta tuntuu kuin korvat olisi hyvin likaiset ( ei ole kuitenkaan) ja tukkiutuneet, kuulen kyllä normaalisti. Korvat soi koko ajan.

Lämpö oli eilen 37,1 ja palelee koko ajan.

Onko ihan vain flunssan ireita vai olisiko jo aika hakeutua lääkäriin?

Mulla oli samanlaisia oireita, päänsäryn paikka oli vain eri. Pientä lämpöä oli (hieman yli 37) muutaman päivän ja sitten olo parani, tosin tilalle tuli limainen yskä.

Tää vasemman puoleinen kipu ylettyyy myös solisluuhun ja kaulan sivulle. Hentoista yskää on ollut, missä nousee lima.

Rauhaset ei tunnu turvonneelta missään.

Mietin niinkin hölmöä ajatusta oireista,että voiko olla mitenkään mahdollista,että johtuisi ripsienpidennyksistä.

Silmissä on joka aamu niiden laiton jälkeen ollut kummallinen oli ja silmät rähmii myös jonkin verran,mitä ei muuten kyllä tee.
Ripset on nyt laitettu viime torstaina eli vajaa viikko sitten. Itseasiassa on ollut sen jälkee aamulla herätessä hieman krapulainen olo ja se olen yhdistänyt näihin ripsiin,mutta voko nämä muut olla siihen liittyvää mitenkään?

Yhteistyössä