onko tää masennusta vai mitä ihmettä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
ei huvita enää käydä töissä, ei jaksa enää tehdä mitään kotona, ei kiinnosta harrastaa enää koirien kanssa, ei jaksa viihdyttää lasta, koen kaiken mitä mies sanoo kuittailuna ja otan nokkiini joka asiasta, hermostun aivan sekunnin sadasosassa niin ettei kukaan uskalla enää sanoa mulle mitään eikä puhua asioistaa, tekis mieli vetää koko ajan perseet olalle tai nukkua 24/7. normaalisti en pysty edes nukkumaan määrääni enempää, mutta nyt olen maannut 3 päivää unen ja valveen rajamailla. tänään soitin töihin että olen sairaana, en kertakaikkiaan olisi pystynyt menemään. olen vielä huomisen pois ja huomisen aikana pitäisi tehdä ratkaisuita puoleen tai toiseen. mä en tunne enää itseäni.

[QUOTE="apua";22560512]ei huvita enää käydä töissä, ei jaksa enää tehdä mitään kotona, ei kiinnosta harrastaa enää koirien kanssa, ei jaksa viihdyttää lasta, koen kaiken mitä mies sanoo kuittailuna ja otan nokkiini joka asiasta, hermostun aivan sekunnin sadasosassa niin ettei kukaan uskalla enää sanoa mulle mitään eikä puhua asioistaa, tekis mieli vetää koko ajan perseet olalle tai nukkua 24/7. normaalisti en pysty edes nukkumaan määrääni enempää, mutta nyt olen maannut 3 päivää unen ja valveen rajamailla. tänään soitin töihin että olen sairaana, en kertakaikkiaan olisi pystynyt menemään. olen vielä huomisen pois ja huomisen aikana pitäisi tehdä ratkaisuita puoleen tai toiseen. mä en tunne enää itseäni.[/QUOTE]

Minusta kuulostaa masennukselta. Kannattaa hakea apua. Olet rohkea kun tunnistat ja tunnustat ongelmasi.

[QUOTE="Nipsuneiti";22560566]Minusta kuulostaa masennukselta. Kannattaa hakea apua. Olet rohkea kun tunnistat ja tunnustat ongelmasi.[/QUOTE]

kiitos.. ei vaan tunnu yhtään rohkealta, tunnen itseni aivan luuseriksi ja ihan turhaksi...
oon jotenkin niin kyllästynyt kaikkeen ja tuntuu ettei elämällä ole tarjota mulle kun vastoinkäymisiä. en osaa enää iloita asioista joista olisi oikeasti syytä olla kiitollinen ja iloinen. tiedostan tilanteeni enkä voi sille mitään.. en jaksa voida..
en tiedä mihin ottaa yhteyttä tai mitä tehdä.

Yhteistyössä