Onko tää nyt keskenmeno? ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pepita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pepita

Vieras
Rv 6 pitäis olla,ihan alussa vasta siis.Eilen alkoi iltapäivällä vihlova kipu mahassa,sellanen aaltomainen,lähinnä pisti mahaan aina samaan kohtaan.

Myöhemmin illalla huomasin sellasta ruskehtavaa,jännää vuotoa vähän jossa oli mukana pikkusen jotain...

Nytkin on pientä kipua..menikö tämä kesken? =(

Vai voisko olla jotain muuta vuotoa kerron taustaa ...eli vauva sai alkunsa sillä että ehkäisy petti.Hain jälkiehkäisyn joka ei tehonnut.No vauva oli sitte tervetullut kuitenkin kun niin kävi.<3

Menkat alkoi pillereiden takia viikkoa ennemmin ja nyt on se ajankohta kuukaudesta jolloin ne oikeasti olis pitäny tulla.Viime viikolla oli siis se päivä,jolloin oli kuukaus siitä pilleri vuodosta ja tein testin joka oli heti selvää plussaa.

Voisko se eilinen vuoto olla vaan siitä että nyt pitäis oikeasti olla menkat?Paitsi nuo suht kovat kivut kyllä mietityttää,ne kun ei oo sitä alku raskauden normaalia,kohdun supistelu kipua....hmm...

Mun kohdun ulkoisessa raskaudessa ei tullu mitään vuotoja, ei siis kertakaikkisen mitään. Mutta maha oli niin kamalilla tuskilla ja turvoksissa, että oli pakko päästä sairaalahoitoon. En usko että sulla olis ku, mut jos tuo jatkuu, niin kannattaa käydä jossain terkkarilla tms. Voihan se olla sitä, että menkkone aika olis, niin siksi kipuilee, ja vuotelee. Kyllä mulla tuli tytön aikaan kahtena ekana kuukautena pientä suttuvuotoa, ja just sillon kun menkkojen olis piäny siis olla.
Pidetään peukkuja, että kaikki on hyvin!

Mulla oli kohdun ulkoisessa just pientä vuotoa ja aluksi vähän oli maha kipeä, välillä helpotti. Sitä kesti viikonlopun ja kävin sit heti maanantaina lääkärissä, sain ajan ultraan että tarkistivat onko kaikki ok. Lääkäri sanoi että taitaa olla tullu kesken mutta ei ollu kumminkaan ihan varma että olisiko kohdun ulkoinen. Saman päivän iltana tuli niin kova kipu vatsaan että oli pakko mennä ensiavussa käymään ja siellä sitten ultrasivat ja ottivat heti sisään ja sanoivat että pitää leikata. Että kyllä kannaattaa käydä tarkistuttamassa jos yhtään epäilyttää.

mulla kans ulkopuolisessa oli just semmosta pientä tummaa vuotoa ja koko ajan pahenevaa mahakipua. Ja leikkurin kautta sit kotiin pääsin, kus sairaalaan oli pakko kipujen vuoksi mennä...

Mut voihan se olla, että sulla ne jälkiehkäisypillerit tekee sen vuodon?

Yhteistyössä