Onko tää nyt niin, että mies ei ole kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Menin juttelemaan miehelle baarissa. Hän nauroi ja hymyili paljon ja pitkitti keskustelua kyselemällä. Myöhemmin kaverini mukaan vilkuili minua mutta ei tullut puhumaan. Pyysin hänet kaveriksi fb:ssä ja olemme siellä chattailleet muutamia kertoja. Silloin hän kertoo asioita itsestään kysymättä, kyselee minulta asioita, käyttää paljon hymiöitä, vitsailee jne. MUTTA ei koskaan aloita itse keskustelua. Aina minä aloitan. Enkä mitenkään stalkkaa vaan keskusteilussa on ollut päiviäkin välissä. Jotenkin tuntuu ettei mies ole kovinkaan kiinnostunut vaan vain ystävällinen. Mitä mieltä olette?

Jaa-a..Voi olla ihan perus ujokin,epävarma..Eli ei uskalla aloittaa sitä keskustelua.
Kyllä se siitä selvii,alat pikkuhiljaa vähän rohkeempia asioita kirjoittelemaan ;)

Se vielä piti sanoa, että mies on kaksi kertaa päättänyt keskustelun sanoihin "jatketaan myöhemmin tai palataan asiaan". Oletan, että noin sanoessaan aloittaisi itse seuraavan keskustelun mutta eipä ole aloittanut.

Onko enempää kommentteja? En jaksaisi mitään "kissa-hiiri-leikkiä", tulee niin tyrkky olo. :( Ja jos mies tosiaan on kiinnostunut, niin onkohan muissakin asioissa "saamaton". En halua samanlaista pulkkaa kuin eksäni oli.

Miksi naisten pitää aina ylianalysoida asioita ja yrittää vetää johtopäätöksiä mitä mielikuvituksellisimmista asioista? Ja miksi pitää aina odottaa että mies tekee aloitteen ilmaisemalla kiinnostuksensa?

Kysy siltä suoraan tai sano hänelle mitä itse ajattelet niin ei tarvitse ihmetellä ja vatvoa asiaa omin päin.

Miksi naisten pitää aina ylianalysoida asioita ja yrittää vetää johtopäätöksiä mitä mielikuvituksellisimmista asioista? Ja miksi pitää aina odottaa että mies tekee aloitteen ilmaisemalla kiinnostuksensa?

Kysy siltä suoraan tai sano hänelle mitä itse ajattelet niin ei tarvitse ihmetellä ja vatvoa asiaa omin päin.

Kröhöm, minä tein aloitteen ja ilmaisin melko suoraan kiinnostuksen. :xmas: Analysointi taas on sellainen naisten juttu, jota on vaikea olla tekemättä. :D

Miksei miehet voi puhua ja käyttäytyä niin ettei tarvitse ylianalysoida ja vetää johtopäätöksiä? Ja sanoa suoraan asioita?

Ap, unohda koko mies. Mikäli on kiinnostunut, tekee kyllä aloitteen. Tuo ujous ym. on ihan höpöhöpöä, kukaan mies ei niin ujo ole etteikö osaisi ilmaista kiinnostustaan varsinkin fb:ssä, kun ei olla kasvotusten. T: Mies

no kysy siltä lähteekö vaikka glögille jonnekin kahvilaan? tai ottamaan yhet jonnekin rauhalliseen kuppilaan,ei minnekään yökerhoon.

Mä olen nyt todennu et kun ero tuli et jos vastaan tulee joku kiinnostava ni mä kysyn suoraan et lähteekö vaikka kahville tai jotain,kukaan ei jaksa sellasta kyttäys leikkiä kovinkaan kauan ja varsinkin jos ite kinnostunu ja toinen ei ni sit voi jatkaa eteenpäin ja ehkä löytää jonkun joka antaa vastakaikua.

[QUOTE="Riku";25253804]Vaikutat mukavalta ja mielenkiintoiselta tyypiltä. Haluaisin tutustua sinuun paremmin, miten on? (Lähtisitkö esim. kahville joku ilta? Sopisiko sulee silloin ja silloin?)

Vaikka tuohon tyyliin. Jos kaveri on kiinnostunut, niin vastaa kyllä jotain.
Etkä vaikuta epätoivoiselta ollenkaan....[/QUOTE]

No tuollaisen viestin laitoin kaveripyynnön yhteyteen ja siihen vastasi että mikä ettei.

Yhteistyössä