onko tää painonnousu nyt sitten liikaa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
painoin 92kg ekassa neuvolassa.. rv 15 paino oli 91,7 ja nyt rv 23+6 92,3kg
tiedän kyllä et mulla on ylipainoa mikä johtuu siitä et raskauksien välissä ei ole ollut juuri taukoja pudottaa sitä.. lapset 07/07 ja 08/08..

sitä ennen olin ihan normaali.. mut painoa tuli ekasta noin 15kg ja se jäi melkein kokonaan.. oon n.175cm pitkä..
mut tää neuvola täti oli ja laskeskeli et mahtaako olla hyväksi kupaino on noussut.. ja käski jättämään herkut sun muut pois.. onko toi tosiaan liikaa, mitä on tullut? eikö tälläsille pullukoille sit saa tulla yhtään näillä viikoilla vielä...?

terkkari sano.. että on huonoa ku painoa on tullut.. jäin nyt sitten miettimään IHAN oikeasti et eikö tosiaan saa tulla lainkaan enää pulskille painoa raskauden aikana

Mulla oli viime raskaudessa samat lukemat alussa kuin sulla ja paino liikuskeli samanlailla. Kaikkiaan painoa tuli viitisen kiloa ja koko ajan terkka vaan kannusti ja kehui kuinka hyvin on paino pysynyt kurissa. Kaikenkaikkiaan laihduin raskausaikana ja synnäriltä lähdin 86kg painosena ;)

No kyllähän se paino jo vaihteleekin tuon verran ihan yhden vuorokauden sisällä. Yhden punnituksen perusteella ei kannata päätellä vielä mitään. Ja muutenkin, ei se painohomma ole mikään elämää suurempi juttu, että siihen kannattaa takertua. Iloitse ja nauti raskaudestasi! Onnellista odotusta! :)

Siis eihän sun lähtötilanteeseen oo tullu lisäystä kun 300g!! Hitto mikä terkkari. Ihmettelen kyllä suuresti kun kaveri, jolla myös ylipainoa lähtötilanteessa, on raskaana ja hälle motkotetaan joka neuvolassa kun painoa ei ole tullut!! Vauva kuitenkin kasvaa normaalisti, tämä on ultrassa todettu. Oikeasti kumma kun ei neuvolalle mikään kelpaa.

Yhteistyössä