Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:On, mutta ne kaikki tykkää tosimiehistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:On, mutta ne kaikki tykkää tosimiehistä![]()
hyvä mun kannalt.
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:On, mutta ne kaikki tykkää tosimiehistä![]()
hyvä mun kannalt.
No sitten. Mä luulin, että sä et halua pysyä poikamiehenä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sun juttuja seuranneena arvaan että saat kolme kertaa.
1. pyytää
2. olla ilman
3. ja lähteä...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sun juttuja seuranneena arvaan että saat kolme kertaa.
1. pyytää
2. olla ilman
3. ja lähteä...
1. pyytää
2. olla ilman
3. ja lähteä...
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sun juttuja seuranneena arvaan että saat kolme kertaa.
1. pyytää
2. olla ilman
3. ja lähteä...
Mä saan yleensä
1. Pyytää
2. Olla ilman
3. Korville
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sun juttuja seuranneena arvaan että saat kolme kertaa.
1. pyytää
2. olla ilman
3. ja lähteä...
Mä saan yleensä
1. Pyytää
2. Olla ilman
3. Korville
eikö sulla ole käytöstapoja kun korville ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja uteliaisuuttani:ootko entinen päällinen? siis nimimerkiltäs?
Alkuperäinen kirjoittaja vastaa:Alkuperäinen kirjoittaja uteliaisuuttani:ootko entinen päällinen? siis nimimerkiltäs?
vastaas nyt, onko sun nimimerkkisi ollut päällinen?
ainakin silloin osasit kirjoittaa ihan kunnon täyspitkillä sanoilla ja lauseilla..
Alkuperäinen kirjoittaja vastaa:Alkuperäinen kirjoittaja vastaa:Alkuperäinen kirjoittaja uteliaisuuttani:ootko entinen päällinen? siis nimimerkiltäs?
vastaas nyt, onko sun nimimerkkisi ollut päällinen?
ainakin silloin osasit kirjoittaa ihan kunnon täyspitkillä sanoilla ja lauseilla..
kävit samalla poistamassa toukokuun 09 keskustelut tuosta profiilistasi.. hah.. mikähän provoilija siellä taas on..