H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:|O Mä tulin kun en saa unta :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:|O Mä tulin kun en saa unta :headwall:
Miksi et saa ?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:|O Mä tulin kun en saa unta :headwall:
Miksi et saa ?
:kieh: liian paha vitutus |O
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:|O Mä tulin kun en saa unta :headwall:
Miksi et saa ?
No mikä nyt ?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:|O Mä tulin kun en saa unta :headwall:
Miksi et saa ?
No mikä nyt ?
sitä ei palstalle voi laittaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:|O Mä tulin kun en saa unta :headwall:
Miksi et saa ?
No mikä nyt ?
Yv keksitty , joten autan / helpotan oloasi taatusti ja oon luotettava , ei sun tarvii yksin murehtii :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:|O Mä tulin kun en saa unta :headwall:
Miksi et saa ?
No mikä nyt ?
Yv keksitty , joten autan / helpotan oloasi taatusti ja oon luotettava , ei sun tarvii yksin murehtii :hug:
sori, en luota keneenkään :| älä ota henk koht.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:En ota en tietenkään ,sanoin vain että yv kautta muil voi purkautuu.Niin tehty monesti ja ne jää mun tietooni , joten jos haluut yv kaut viestii niin kyllä ymmärrän ja tuen sinua ja en levitä tietoa eteenpäin ammattietiikkani sanoo jo niin
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:En ota en tietenkään ,sanoin vain että yv kautta muil voi purkautuu.Niin tehty monesti ja ne jää mun tietooni , joten jos haluut yv kaut viestii niin kyllä ymmärrän ja tuen sinua ja en levitä tietoa eteenpäin ammattietiikkani sanoo jo niin
mikä ammattietiikka?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:ooks piparminttu psykologi tai sossutäti