Onko täällä gynejä paikalla? Pimppavaiva :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neppis"

Vieras
Olen +20v nainen ja nyt on jo lähemmmäs vuoden vaivannut alapäässä omituinen kutina. Kutina ei ole itse limakalvoissa tai lähellä emättimen suuaukkoa vaan vähän klitoriksen yläpuolella, siinä kohtaa keskellä missä häpyvako alkaa. Kutina on aina samassa kohdassa. Tauteja ei ole enkä harrasta irtosuhteita. Hiivasta olen kärsinyt aikaisemmin ja tiedän ettei tämä ole sitä. Ei ole mitään ulkoisia merkkejä kuten näppyjä, kutittaa vaan välillä todella paljon. En pese alapäätä millään saippuoilla. Hygienia on kunnossa.
Itse olen miettinyt voisiko kutina johtua
A) liiallisesta pikkuhousunsuojien käytöstä (tosin olen aina käyttänyt päivittäin p-housunsuojaa)
B) karvojen ajelusta, tai oikeastaan siitä kun karvat alkaa kasvamaan, jos sänki jotenkin hiertää ihoa ja aiheuttaa kutinaa? Tosin karvojakin olen ajellut jo vuosia.

Apua/vinkkejä mistä voisi olla kyse??

Niin minäkin vihaan, mutta pakko niitä on käyttää jos on valkovuotoa. Tosin kotona en käytä kun voi vaihtaa pikkareita tarvittaessa.
En haluisi alkaa kasvattamaan karvoja..kuulostaa kamalan epämiellyttävältä kun on tottunut olemaan karvaton :D

Mulla kutisee just tuosta samasta kohtaa jos ajelen. Koita nyppiä tai käyttää jotain karvanpoistoa tai vahata. Ajelusta se sängen kasvu on uskomattoman kiusallista...

[QUOTE="neppis";26993552]Niin minäkin vihaan, mutta pakko niitä on käyttää jos on valkovuotoa. Tosin kotona en käytä kun voi vaihtaa pikkareita tarvittaessa.
En haluisi alkaa kasvattamaan karvoja..kuulostaa kamalan epämiellyttävältä kun on tottunut olemaan karvaton :D[/QUOTE]

Ihan mielenkiinnosta, mitä pahaa siinä on, jos pikkuhousuihin menee valkovuotoa? Pestäänhän ne.

Jätä ne pikkuhousunsuojat pois ja vaihda ennemmin pikkareita muutaman kerran päivässä. Eihän noitten siteitten läpi mikään ilma kierrä, jatkuva hautomo housuissa. Ei ihme jos kutisee.

Toi jatkuva pillun hautominen on kyllä mielestäni todella ihmeellistä. Varmaan harvalla kuitenkaan on NIIN paha vuoto-ongelma että niitä on järisyttävän pakko käyttää niitä rättejä aina vaan. Monet tuntuvat suojelevan niitä pikkupöksyjään ettei vaan tule mitään ylimääräistä tahraa. :D Ostakaa hyvät ihmiset sellanen nippu pöksyjä että voitte vaihdella niitä useamman kerran päivässä! Tai toisena vaihtoehtona on haudottaa pimperoanne ja kärsiä kutinasta. Oma valinta. :)

Kestopikkuhousun suojat ovat myös yksi vaihtoehto, eivät haudo. Minä käytän sellaisia menkkojen alku- ja loppuvaiheessa, kun vielä tulee pientä tuhruvuotoa. Ovat tosi miellyttäviä.

yks vaihtoehto pn tehdä itse kestopikkuhousnsuojia vaikka flanelli kaksinkerroin ja nepparikiinnitys kuten kestositeissä.Nuo kaupan pikkuhosusuojat kyllä hautoo,kun ne on muovitettuja ja ties mitä kemikaaleja niissä!

Yhteistyössä