N
"neppis"
Vieras
Olen +20v nainen ja nyt on jo lähemmmäs vuoden vaivannut alapäässä omituinen kutina. Kutina ei ole itse limakalvoissa tai lähellä emättimen suuaukkoa vaan vähän klitoriksen yläpuolella, siinä kohtaa keskellä missä häpyvako alkaa. Kutina on aina samassa kohdassa. Tauteja ei ole enkä harrasta irtosuhteita. Hiivasta olen kärsinyt aikaisemmin ja tiedän ettei tämä ole sitä. Ei ole mitään ulkoisia merkkejä kuten näppyjä, kutittaa vaan välillä todella paljon. En pese alapäätä millään saippuoilla. Hygienia on kunnossa.
Itse olen miettinyt voisiko kutina johtua
A) liiallisesta pikkuhousunsuojien käytöstä (tosin olen aina käyttänyt päivittäin p-housunsuojaa)
B) karvojen ajelusta, tai oikeastaan siitä kun karvat alkaa kasvamaan, jos sänki jotenkin hiertää ihoa ja aiheuttaa kutinaa? Tosin karvojakin olen ajellut jo vuosia.
Apua/vinkkejä mistä voisi olla kyse??
Itse olen miettinyt voisiko kutina johtua
A) liiallisesta pikkuhousunsuojien käytöstä (tosin olen aina käyttänyt päivittäin p-housunsuojaa)
B) karvojen ajelusta, tai oikeastaan siitä kun karvat alkaa kasvamaan, jos sänki jotenkin hiertää ihoa ja aiheuttaa kutinaa? Tosin karvojakin olen ajellut jo vuosia.
Apua/vinkkejä mistä voisi olla kyse??