onko täällä ketään joka olis vaihatnut mini-pillistä microlutoniin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivo

Vieras
oliko microlutonit paremmat kuin mini-pillit?? mini-pill ja cerazette kokeiltuna molemmat huonot.. enää microluton jäljellä.. onko edes järkeä kokeilla microlutonia??

mitä oireita sulle tuli cerazetestä ja mini-pillistä? Mulla oli cerazeten kans 3kk putkeen kuukautiset, hiuksia lähti ja limakalvot kuivu pahasti. Mini-pillit oli muuten hyvät mutta 6kk käytön jälkeen alkoi tiputteluvuodot vaivaamaan...

Minä käytin n. 3 vuotta Microlutonia. Ensialkuun pari kk. oli vuotoja tiheään, sitten alkoi harventua ja joskus vuoden päästä jäivät kokonaan pois. Mitään erityisiä oireita ei ollut, eli siltä osin voi sanoa, että sopivat erittäin hyvin.

Tosin sitten kun ne lopetin, kun lapsi oli haaveena, ei kuukautiset enää koskaan palanneet normaaleiksi ja minulla todettiin ennenaikaiset vaihkarit. Mutta olinkin silloin lopettaessani jo 38 v.

[QUOTE="aapee";26416444]mitä oireita sulle tuli cerazetestä ja mini-pillistä? Mulla oli cerazeten kans 3kk putkeen kuukautiset, hiuksia lähti ja limakalvot kuivu pahasti. Mini-pillit oli muuten hyvät mutta 6kk käytön jälkeen alkoi tiputteluvuodot vaivaamaan...[/QUOTE]
Ai hei, en huomannut että kysyit lisää... Siis Mini-Pill teki mut ihan TODELLA aggressiiviseksi ja vihaiseksi 24/7. Alussa oli välivuotoja, mutta loppuivat sitten. Nuo mielialanvaihtelut vaan oli niin hurjia, että en voinut jatkaa. Cerazettella vuosin ensin kolme kuukautta melkein koko ajan, sen jälkeen loppui kuukautiset kokonaan. Limakalvot kuivui, mutta muuten keräsin ihan karseat määrät nestettä. En päässyt aamuisin edes kävelemään, kun jalat oli niin turvoksissa. Tutkittiin kaikenlaista lääkärissä, ei mitään vikaa, oireet loppui heti kun lopetin Cerazetten. Microluton oli sitten ihan ok.

nostan vielä.. mietin vain että onkohan mini-pill ja microluton kovin samankaltaisia? että onko järkeä kokeillakaan microlutonia? kun ole kuullut että se on tosi mieto pilleri.. jos oliskin niin että mulla pitäis olla joku voimakkaampi valmiste..??

Yhteistyössä