Onko täällä ketään jolla tullu menkat vaikka onkin ollut raskaana?Vaikka vain kerrann

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmääkin tyhmempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmääkin tyhmempi

Vieras
Millaset ne oli ja mistä sitten aloit epäilemään raskautta? Mulla oli nimittäin nyt menkat myöhässä,tein ennen niiden alkua testin joka oli nega.Nyt sitten oli määrä laittaa kierukka mutta koska vuotoa oli niin vähän,sanoi lääkäri ettei laita jos olenkin raskaana. Siis epäili sitä sen perusteella että vuotoa ei tullut housuun asti ollenkaan vaan ainoastaan vessassa käydessä näkyi paperissa verta. Mulla on normaalisti todella runsaat ja todella kivuliaat kuukautiset. Nyt ei siis ollut kumpaakaan.Ei kai mun nyt taas tarvi testiä tehä?

mulla oli ollut merjat vasta 2 päivää myöhässä ja tein testin,nega oli...seukki päivänä alko merjat ja kesti vaan 2-3 päivää...siitä tajusin että nyt tärppäs...testin tein ja plussa oli! :heart: =)

Siinä paprussa sitä näkyi ihan punaisenaan mutta ei niin että oisin sidettä tarvinnut,mietin vaan että sattuko joku häikkä vai olisko tosiaan tehtävä se testi.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmääkin tyhmempi:
Siinä paprussa sitä näkyi ihan punaisenaan mutta ei niin että oisin sidettä tarvinnut,mietin vaan että sattuko joku häikkä vai olisko tosiaan tehtävä se testi.

Tekisin uuden testin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmääkin tyhmempi:

Tekisin uuden testin.

Ok! Käväsen sitten apteekissa vielä tänään.

Yhteistyössä