Onko täällä ketään kellä läskit kertyy takapuoleen ja jalkoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päärynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päärynä

Vieras
Siis oikeesti niin, että ylä- ja alakroppa on ihan eriparia? Ärsyttää nää kesäkelit, kun ei kehtaa olla paksujalka muuta ku pitkälahkeisissa housuissa. Tai no hame menis muuten, mut sitte reidet hinkkaantuu nii ei sekää oo kivaa... Mulla on 10kg matkaa normaalipainon ylärajalle ja tuntuu et kaikki on perseessä ja varsinki jaloissa! Yläkroppa kokoa M, alakroppa XL...

Alkuperäinen kirjoittaja Maija ja poijjaat:
Mä oon aina halunnut päärynävartalon kun omat läskit kertyy pääasiassa mahaan ja rintakehään. tasan ei käy onnen lahjat.. :laugh:

Ja mä aina kadehdin niitä ylipainoisia, joilla on sorjat jalat, että voi esim. sortseja käyttää :)

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
:wave: näemmä raskauden jälkeen kaikki jää persuuksille ja reisiin...

Mäkin luulin ekan raskauden aikana, että kerää vaan turvotusta jalkoihin niinku muuallekin. Mut totuus paljastui synnytyksen jälkeen, kun muualta hävis turvotukset, mutta jaloista ei! Vaikka en kyllä mikään erityisen hoikkajalkainen ollut ennen raskauksiakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä oon aina halunnut päärynävartalon kun omat läskit kertyy pääasiassa mahaan ja rintakehään. tasan ei käy onnen lahjat.. :laugh:

Ja mä aina kadehdin niitä ylipainoisia, joilla on sorjat jalat, että voi esim. sortseja käyttää :)

Mun mielestä päärynävartalo on niin paljon naisellisempi. Tykkäisin käyttää farkkuja ja tiukkoja paitoja tai hameiden kanssa tiukkoja paitoja (ja käytänkin) mutta inhoan mahamakkaroita ja kun tuntuu, että aina jostain pömpöttää. Tissitkin näyttävät pieniltä, vaikka on kokoa C, koska maha ei ole litteä :D

Mäkin luulin ekan raskauden aikana, että kerää vaan turvotusta jalkoihin niinku muuallekin. Mut totuus paljastui synnytyksen jälkeen, kun muualta hävis turvotukset, mutta jaloista ei! Vaikka en kyllä mikään erityisen hoikkajalkainen ollut ennen raskauksiakaan...

Mulla AIVAN sama!!! :snotty: :hug:

joo ja mä luulin ettei mulle oo tullu muutakun se maha...oli sitten kumminkin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:

samoin! mulla tulee aina sellanen "käpyukko" mieleen itsestäni...leveä yläosa ja tulitikkujalat.... :D

Joo ja monet juopot vanhat naiset on keskivartalosta palloja ja tikkujalat.Niillä on trikoot ja iso neule. Ei mun unelma-kroppa tulevaisuudessa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:

samoin! mulla tulee aina sellanen "käpyukko" mieleen itsestäni...leveä yläosa ja tulitikkujalat.... :D

Joo ja monet juopot vanhat naiset on keskivartalosta palloja ja tikkujalat.Niillä on trikoot ja iso neule. Ei mun unelma-kroppa tulevaisuudessa :kieh:

niin muuten onkin...voi ei. tulevaisuus ei näytä hyvältä...täytyy alkaa tehdä jotain :D

Mulla on kans tosi tyypillinen päärynävartalo (mulla on sen lisäks kyllä leveähköt hartiat, muttei isot rinnat) ja olen nyt tullut siihen tulokseen, että olkoot!

Tällä vartalonmallilla saa vähän ollakin ylimääräistä, kun läskit kertyy nimenomaan alas eikä mahaan. Kapeaa vyötäröä voi korostaa vaatteilla ja optisesti leventää ylävartaloa. Syntyy nätti tiimalasi (ei tietty mikään aito tiimalasi, mutta naisellinen x muoto), mitä sen väliä, vaikka olisikin vähän runsaammat reidet ja ahteri. :)

Musta olis paljon hirveämpää, jos olis esim. tikkujalat ja kaikki läski ylhäällä mahassa ja tisseissä. Vaikka toki jokainen nainen on kaunis omalla tavallaan, mun lyhyelle vartalolle sopii vaan just tää päärynä.

Jalat ovat paksut ja maha paljon koholla, mutta muuten kroppa on xs-kokoa.... Ranteeni ovat sen verran ohuet että helposti voin toisella kädellä kiertää toisen käsen ranteen, niin että peukku ja etusormi osuu yhteen. Selkäluuni näkyy kuten myös siinä kaula-aukonkin alueella luut näkyy ja jopa kylkiluut hieman näkyy. Mutta silti hirveä pömppömaha ja paksut jalat. Näyttää kyllä oudolta...

Uusimmat

Yhteistyössä