Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tällä hetkellä matkasuunnitelma on vielä niin alussa, että ainoastaan kohdemaat on päätetty. Lennetään ensin Italiaan ja mennään sieltä junalla Kroatian puolelle. Sittenpä ei olekaan mitään suunnitelmia... Zagrebissa haluaisin käydä, samoin kuin jollain saarella tai saaristossa.
Millä bella liikuitte? Bussilla? Minkähintaisia bussimatkat oli? Juna ei vissiin tuolla ole niin suosittu kuin linja-auto, jos olen oikein ymmärtänyt. Entä kävittekö Montenegrossa tai Sloveniassa?
Kiitos vinkeistä!
Sitä vielä kysyisin, että missä yövyitte, hotelleissa vai halvemmissa hostelleissa tms.?
Mä olin jotenkin kuvitellut, että Kroatiassa ois tosi halpaa...Mistä lie tullut semmoinen mielikuva!?
Entä kävittekö Montenegrossa tai Sloveniassa?
Mun työkaveri oli pari vuota sitten, en muista kohdetta mutta siis joku turistikohde jonne Suomesta matkoja järjestetään, muuten olivat tykänneet mutta kaikilla nurmikoilla (siis ihan hotellin pihallakin) ja rannalla vähänkin syrjemmässä oli ollut jotain isoja ruskeita käärmeitä. Eivät kuulemma olleet myrkyllisiä/vaaraallisia. Mä pelkään käärmeitä enemmän kuin mitään ja multa lopahti kiinnostus koko Kroatiaan tuon kuultuani.