onko täällä ketään muuta joka ei ajele karvojaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä en ole ajellut mitään karvoitustani sitten teinivuosien. mun mielestä se on luonnollista, että ihmisellä on karvoja mm. jaloissa ja kainaloissa. ei siitä niin kauheesti ole aikaa kun ihmiset eivät vielä vouhottaneet karvoista niin kamalasti, tää ajelu on mun mielestä enemmän tämmönen nykyajan "hapatus".. varmaan ajan mittaan menee taas pois muodista.

Karvoja on poistettu jo ammoisista ajoista alkaen, ei todellakaan mikään nykypäivän juttu. Ja vastaus otsikon kysymykseen, en ajele vaan riuhtaisen karvat pois vahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en ole ajellut mitään karvoitustani sitten teinivuosien. mun mielestä se on luonnollista, että ihmisellä on karvoja mm. jaloissa ja kainaloissa. ei siitä niin kauheesti ole aikaa kun ihmiset eivät vielä vouhottaneet karvoista niin kamalasti, tää ajelu on mun mielestä enemmän tämmönen nykyajan "hapatus".. varmaan ajan mittaan menee taas pois muodista.

Kyllä noita jalkojen ja kainaloiden karvoja on aina poistettu :D

no mun karvat on vaaleita eikä karvat mitään paksuja ole, jalat ei näytä pahalle vaikka kyllähän sen nyt tarkkaan katsoen näkee että niissä karvoja on. kainalokarvat on mun mielestä silti kohtuu lyhyet eikä mitenkään repsota vaikka toppia joskus pidankin. ehkä mä olen itse vaan niin tottunut:D

No kyllä jokaisen naisen sen verran tulisi itsestään huolehtia että edes ne kainalokarvat leikkaa pois!
Onko hirveempää näkyä kuin joku toppi / hihaton paita ja mustat kainalokarvat ?!?! :o
Alapään karvojen leikkaaminen on jo oma asia, varsinkin jos ei sitä julkisesti esittele missään..
Suositeltavaa senkin siistiminen kuitenkin on :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mun karvat on vaaleita eikä karvat mitään paksuja ole, jalat ei näytä pahalle vaikka kyllähän sen nyt tarkkaan katsoen näkee että niissä karvoja on. kainalokarvat on mun mielestä silti kohtuu lyhyet eikä mitenkään repsota vaikka toppia joskus pidankin. ehkä mä olen itse vaan niin tottunut:D

Mulla on ollut tummat,paksut ja pitkät karvat. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Posliini on kivempi suuseksissä ja muutenkin paljon mukavempi.

Totta. En tiedä mitään hirviämpää, kuin sen, kun erään naisen kanssa olin sängyssä ensimmäistä kertaa, ja hameen alta löytyi mummomalliset sloggit, joiden alta löytyi reilu 5cm reiteen asti ulottuva tuuhea musta karvapehko. Sain syleskellä vielä seuraavana päivänäkin karvoja, ellei jopa karva tuppoja, ulos suustani, mutta akan pistin sentään samana yönä pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies80:
Totta. En tiedä mitään hirviämpää, kuin sen, kun erään naisen kanssa olin sängyssä ensimmäistä kertaa, ja hameen alta löytyi mummomalliset sloggit, joiden alta löytyi reilu 5cm reiteen asti ulottuva tuuhea musta karvapehko. Sain syleskellä vielä seuraavana päivänäkin karvoja, ellei jopa karva tuppoja, ulos suustani, mutta akan pistin sentään samana yönä pihalle.

Sloggit ovat niin seksikkäät että.. :whistle: :x

Tykkään että mieskin on posliini. :p

En ajele karvojani. Leikkaan saksilla lyhyemmäksi ne viis haiventa kainaloista kerran pari vuodessa. :wave:

Mun näkökulmasta taas karvojen leikkuu, vahaus tai vastaava on naurettavaa hommaa. Jos minä en nää karvojani, niin miten oikeasti muutkaan. Hei, kaikki eivät ole tuollaisia karvajeesuksia :)

Mummomalliset sloggit :D

Miehet eivät noin kirjoittele =)

Sloggit ovat niin seksikkäät että.. :whistle: :x

Tykkään että mieskin on posliini. :p

Sitähän minäkin luulin. Että naiset arvostais posliinia miestä, mutta tämä ko. nainen oli itse tuhero, joten luultavasti ei arvostanut posliiniani. Vaikkei kyllä kiinalaista posliinia ollutkaan..

Mulla on atooppinen iho,joten en jo sen takia ajele muualta,ku kainaloista.Toisaalta oon onneksi tosi karvaton ja karvat tosi vaaleita(kulmakarvoista kysellään monesti,että onko mulla kulmakarvat,ku on niin vaaleet:D)...Eli kainaloista ajelen,en muualta ja tosiaan on vaan semmosia 0,5cm ohkasia ihan vaaleita karvoja jaloissa ja käsissä^^

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mummomalliset sloggit :D

Miehet eivät noin kirjoittele =)

Sitten et ole tutustunut tarpeeksi moniin miehiin. =) Meitä on moneksi, niinkuin naisiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
Mulla on atooppinen iho,joten en jo sen takia ajele muualta,ku kainaloista.Toisaalta oon onneksi tosi karvaton ja karvat tosi vaaleita(kulmakarvoista kysellään monesti,että onko mulla kulmakarvat,ku on niin vaaleet:D)...Eli kainaloista ajelen,en muualta ja tosiaan on vaan semmosia 0,5cm ohkasia ihan vaaleita karvoja jaloissa ja käsissä^^

Mites se pimpsalooran karvoitus? Toivottavasti sekin on yhtä haituvaista.

"Onko hirveempää näkyä kuin joku toppi / hihaton paita ja mustat kainalokarvat ?!?! :o
Alapään karvojen leikkaaminen on jo oma asia, varsinkin jos ei sitä julkisesti esittele missään..
Suositeltavaa senkin siistiminen kuitenkin on :D :D :D"

Ajelen kainalokarvani,muttei ne mitkään mustat oo ;D Semmoset vaaleenruskeet...Alapäässä taas on luonnostaan niin pienelti karvaa,ettei rehota bikineistä ulos,vaikka milläalailla kekkuloisi(olen testannu peilin eessä,ku hävettäsi,jos karvat pöhöttäsi ulos:D).Ja jos minun karvallisuuteni jotaki miestä vaivaa,niin ei oo pakko sitä naamaansa sinne alapäähän tunkea.Ei ainaskaa oo ommaa miestä haitannu^^

Jotkut puhu posliinimiehistä.Ällöän selkä ja rintakarvoitusta,mutta kyllä miehellä nyt "pittää" jaloissa ja kikkelin juuressa karvoja olla ;D Mikä mies se semmonen karvaton on(teinipoika:D) xD No joo...tota nyt ei sitte tarte tosissaan ottaa^^

On kiva kuulla, että sieltä löytyy sellaisia, kuin itse. Nimittäin en minäkään hirveästi ajele mitään. Teini-iässä, kun karvat alkoivat kasvaa, niin suhtauduin siihen positiivisesti, se tuntui ihan normaalilta ja itsestään selvältä. Sitten aloin huomata, ettei kenelläkään naisilla/tytöillä ollut karvoitusta, niin tämä asia kyllä minua tähän päivään saakka ihmetyttää. Ei kerta kaikkiaan ymmärrä, että miksi niin moni pääsee omista karvoistaan eroon. Mitä vikaa on omalla ajattelulla? Olinhan muuten ihan tavallinen kasvava lapsi aikuiseksi.

Sääli on kuitenkin, että itse ei viittis omia karvoja julkisesti näyttää, kun niin harva ei ajele karvojaan. Mitä, jos niitä minun kaltaisia nuoria tyttöjä on samassa tilanteessa, ettei näkisi mitään vikaa tai epäsiisteyttä omassa karvoituksessaan? Ja sitten koko maailma alkaa heille pikku hiljaa opettaa, että karvat naisen keholla on huono asia, epäsiisti, epähygieeninen, epänaisellinen, epäesteettinen jne. Ja sitten näemme vain lisää karvattomia naisia...

Mut esim. kuntosalilla oon nähnyt ihan vaaleitakin naisia, joilla vaaleet karvat kainaloissa ja hihaton toppi.. Jotain niin ällöä :x

Musta miehelläkin kauheet karvat joka paikasta tursottamasta on aika kauheita.

• Tykkää
Reactions: karma

Yhteistyössä