V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse en ole kissaa hommaamassa vaan äitini soitteli mulle että mistä sais.
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse en ole kissaa hommaamassa vaan äitini soitteli mulle että mistä sais.
Multa sais marsuja![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse en ole kissaa hommaamassa vaan äitini soitteli mulle että mistä sais.
Multa sais marsuja![]()
![]()
mulla itellä on gerbiileitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse en ole kissaa hommaamassa vaan äitini soitteli mulle että mistä sais.
Multa sais marsuja![]()
![]()
No hyvä. Niille kaveleita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse en ole kissaa hommaamassa vaan äitini soitteli mulle että mistä sais.
Multa sais marsuja![]()
![]()
No hyvä. Niille kaveleita![]()
No riittää mulle ihan noi hoidettavat tällä erää.Kuopus on aivan ihannouitunut noihinHuolehtii että saavat vessapaperi rullat sinne
Ikää siis kuopuksella 2 ja puol vuotta
![]()